מגדל שוקי הון מגדילה האחזקה בקרן הגידור וריאנט הדרקון

לפי ההערכות, מגדל הגדילה אחזקותיה מרמה של 20% לרמה של 30% ; בנוסף, הגדילה מגדל שוקי הון את מעורבותה בקרן, באמצעות עיבוי מערך ההשקעות של הקרן עם מנהל השקעות נוסף שהגיע ממגדל שוקי הון עצמה

מגדל שוקי הון בראשות דן ללוז הגדילה את אחזקותיה בחברת טאו קרנות גידור, המנהלת את קרן הגידור וריאנט הדרקון, כך נודע ל"גלובס".

לפי ההערכות, מגדל הגדילה אחזקותיה מרמה של 20% לרמה של 30%. בנוסף, הגדילה מגדל שוקי הון את מעורבותה בקרן, באמצעות עיבוי מערך ההשקעות של הקרן עם מנהל השקעות נוסף שהגיע ממגדל שוקי הון עצמה.

ד"ר אורי גייגר, מייסד הקרן ושותף בה, אמר היום ל"גלובס" כי לאחרונה עזבו את הקרן מספר משקיעים לאור הפסדים של כ-10% שרשמה מתחילת השנה".

גייגר הוסיף כי "זו לא התוצאה שאמורה להניב קרן גידור, אך ביחס לקרנות גידור אחרות זו תוצאה יותר טובה". גייגר ציין גם כי "מאז חודש יולי, בו צרפנו את מנהל ההשקעות ממגדל שוקי הון, אנחנו כבר רואים שיפור בביצועי הקרן".

זוהי אינה הפעם הראשונה שקרן וריאנט הדרקון רושמת הפסד מהותי. בשנת 2003, בעקבות כמה ימים בהם השווקים בעולם זינקו ב-7%-8% ביום אחד, תרחיש אותו לא צפו מנהלי הקרן, היא רשמה הפסד של 10.8%.

הקרן מתמחה באסטרטגיות ארביטראז' על אגרות חוב בישראל, ולפני הפדיונות שהיו לאחרונה, היא ניהלה כ-40 מיליון דולר.

מלבד גייגר ומנהל ההשקעות החדש שכאמור הצטרף ממגדל, היא מנוהלת גם על ידי גדי וולף ואמנון עזוז, שגם הם בעלי מניות עיקריים בטאו קרנות גידור.