טייגר הולדינגס, הבעלים של יד 2, בוחנת את רכישת חלקה של "הארץ" בוואלה

לקבוצת "הארץ", המחזיקה ב-32.4% ממניות וואלה, היו מחלוקות עם בזק המחזיקה ב-34.2% ממניות האתר ; דפי זהב בתגובה: "הקבוצה אינה עומדת למכירה, בוודאי שלא זרוע האינטרנט" ; מקורבים: "הכל עניין של מחיר"

קרן ההשקעות האמריקנית טייגר גלובל הולדינגס בודקת אפשרות לרכוש את חלקה של קבוצת "הארץ" באתר וואלה . כך נודע ל"גלובס". עוד נודע, כי אחד מהמנהלים בקרן, לי פיקסל, ביקר באחרונה בארץ וקיים פגישות בעניין.

ההערכות על הרצון של קבוצת הארץ למכור את חלקה בוואלה קיימות בשוק זה כשנתיים. לקבוצת הארץ, המחזיקה ב-32.4% ממניות האתר היו מחלוקות שונות עם בזק, המחזיקה ב-34.2% ממניות וואלה באמצעות בזק בינלאומי.

קרן ההשקעות טייגר גלובל הולדינגס מנהלת, לפי הערכות, השקעות בהיקף של כ-2 מיליארד דולר. הקרן נכנסה לפני כשנה להשקעות בתחום האינטרנט בארץ, ובחודשים האחרונים רכשה 49% ממניות אתר yad2, מידי מייסד החברה שון תל וחברת קורל-תל, לפי שווי שוק של 80-90 מיליון שקל ל-yad2. הקרן גם השקיעה באתר חיפוש העבודה alljobs. כעת, מחפשת הקרן השקעות נוספות באינטרנט הישראלי.

במסגרת הפגישות שקיים פיקסל בארץ, הוא נפגש גם עם ראשי חברת דפי-זהב, על מנת לרכוש מניות בחטיבת האינטרנט של החברה. דפי זהב טוענת בתגובה כי: "הקבוצה אינה עומדת למכירה, ובוודאי שלא זרוע האינטרנט שלה, המהווה מנוע צמיחה מרכזי".

עם זאת, גורמים המקורבים לבעלי המניות בחברה מסרו ל"גלובס" כי מדובר אחרי הכל בעניין של מחיר. לפי אותם גורמים, המחיר המבוקש עבור חברת דפי זהב גבוה ממחיר הרכישה של החברה מקרן מרקסטון לפני כשנה וחצי, עקב שיפור משמעותי בביצועיה של החברה מאז.

בוואלה סרבו להגיב. תגובת קבוצת "הארץ" לא נמסרה.