פינוי-בינוי באשדוד ליד הים: גאון נדל"ן תבנה 144 דירות ברובע א'

הפרויקט כולל את פינויים של שלושה בניינים בהם 36 יחידות דיור, אשר במקומם יוקמו בסופו של הפרויקט 144 יחידות דיור חדשות ממגוון סוגים ; הבתים ממוקמים בקו ראשון לים

פרויקטי פינוי-בינוי חדשים ממשיכים להתקדם והפעם באשדוד. חברת גאון נדל"ן, הודיעה כי נבחרה בידי דיירים ברחוב נורדאו ברובע א' באשדוד לבצע בעבורם פרויקט פינוי-בינוי. הפרויקט כולל את פינויים של שלושה בניינים בהם 36 יחידות דיור, אשר במקומם יוקמו בסופו של הפרויקט 144 יחידות דיור חדשות ממגוון סוגים. הבתים ממוקמים בקו ראשון לים.

הבניינים הקיימים הם בני 3 קומות עם 12 יח"ד בכל בניין, בעוד גם תחתיהם יוקמו שלושה בניינים אולם הפעם בני 17-18 קומות עם דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים. עו"ד אור נוי, ממשרד פירט, וילנסקי, מזרחי כנעני שמטפל בעסקה, ציין כי היקף העסקה נאמד בלמעלה מ-100 מיליון שקל.

לדברי נוי "עסקת הפינוי-בינוי תיטיב בצורה משמעותית עם הדיירים, הן בהקפצת איכות חייהם והן בהשאת שווי נכסיהם. הפרויקט מיועד בעיקר לתושבי חוץ ולמשפרי דיור מאזור המרכז אשר מעוניינים לגור בפרויקט יוקרתי צמוד לים במחיר שפוי".

יצוין, כי כיום רובע א' נחשב כשכונה ממוצעת בעיר ואינו נמנה בין השכונות היקרות בעיר, אולם הדירות החדשות שיוקמו בו בקרבה לים, עשויות להשיג מחירים הגבוהים בעשרות רבות של אחוזים מעל למחירי הדירות הישנות בשכונה.