רשת ההמבורגרים אגאדיר משיקה אתר וידיאו חוויתי בהשקעה של 400 אלף שקל

האתר החדש כולל 20 סרטוני וידאו "תיעודיים", בהם מצולמים שלל ידוענים כשהם אוכלים המבורגרים של אגאדיר ; השקת האתר תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף 300 אלף שקל ובאירוע השקה מושקע

רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" משיקה אתר וידיאו תדמיתי ומכירתי חדש, בעלות של כ-400 אלף שקל, בכתובת www.agadir.co.il.

עמוד הבית של האתר החדש מציג 20 סרטוני וידיאו "תיעודיים", בני כ-10 עד 20 דקות כל אחד, המצולמים בטכניקת One Shot (צילום רציף ללא עריכה), בהם מופיעים שלל ידוענים וכוכבי תרבות מקומיים כשהם אוכלים המבורגרים של אגאדיר.

בין הידוענים המככבים באתר ניתן למצוא את השחקנים ליאור אשכנזי, ניר (נירו) לוי ועמי סמולרצ'יק, הזמרת לואיזה קהאן, סולנית להקת "טרי פויזן", ואושיות תרבות תל-אביביות דוגמת בעל המועדונים דוד טור.

בנוסף יכלול האתר גם שירות משלוחים און-ליין.

על הקמת האתר אחראית חברת המיתוג והפרסום מוגרבי & ארנלדס, והשקתו תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-300 אלף שקל, הכולל אינטרנט, עיתונות שלטי חוצות. כמו כן, הרשת תקיים הערב (ג') אירוע השקה בהשתתפות ידוענים רבים.

רשת אגאדיר, שהוקמה ב-1997 על-ידי איתן טרבלוס, מונה כיום 6 סניפים בתל-אביב, הרצליה, ראשון-לציון, חיפה ואילת, ומפעילה שירות משלוחים בפריסה ארצית.