מזרחי טפחות השיק את "מזרחי טפחות LIVE": סניף וירטואלי עם בנקאי אישי קבוע

גלובס tv הסניף יהיה זמין ללקוחות בכל ערוצי התקשורת כולל דואר אלקטרוני, וידאו צ'אט ו-SMS ; אלי יונס, מנכ"ל הבנק: "הישיר הראשון של לאומי הוא רק קול סנטר"

מהלך שיווקי חדש במזרחי טפחות המשלב בין בנקאות ישירה לבנקאות סניפים מסורתית. הבנק השיק היום (א') באופן רשמי את "מזרחי-טפחות LIVE". מדובר בסניף וירטואלי אך עם צוות בנקאים קבוע המאפשר ללקוח לעבוד מול בנקאי אישי. הסניף יהיה זמין ללקוחות בכל ערוצי התקשורת כולל דואר אלקטרוני ו-SMS בין השעות שבע בבוקר לשמונה בערב וביום שישי עד אחת בצהריים.

מזרחי טפחות התחיל להפעיל את הקונספט החדש לפני מספר חודשים והקים שני סניפים אליהם הצטרפו עד עתה כ-4000 לקוחות. עד סוף השנה יפתחו עוד שני סניפים וכמות הלקוחות תגיע ל-6000. ההשקה תגובה בקמפיין פרסומי בעלות של 6 מיליון שקל. סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות היא נעמה גת.

מנכ"ל הבנק, אלי יונס, אמר כי "מזרחי טפחות צמח השנה ב-66 אלף לקוחות חדשים נטו, הסניף הוא עוגן מרכזי במתן שירותים ללקוח אך יותר ויותר לקוחות מעדיפים שירותים ישירים. עם זאת הקשר האישי עם בנקאי שאפשר לדבר איתו ומכיר אותך חשוב מאוד. לכן יצאנו בתפיסת עולם חדשנית שעונה על מגבלות הערוצים הקיימים, ומהווה אלטרנטיבה לפלח לקוחות רחב שלא מצא עד היום מענה לצרכיו, לא בבנקאות המסורתית ולא בבנקאות הישירה".

סניפי 'LIVE' פועלים כסניפים רגילים עם מנהל וצוות קבוע של בנקאים, אך בשונה מהסניפים המסורתיים, צוות ה-LIVE מעניק שירות מרחוק לא רק בטלפון ובפקס כמו בסניף רגיל אלא גם בוידיאו צ'אט, דואר אלקטרוני ו-SMS. מזרחי טפחות יאפשר לראשונה במערכת הבנקאית אפשרות להסתמס במלל חופשי עם הבנק וגם להתכתב עם הבנקאי במייל דרך אתר הבנק. יונס הדגיש כי מזרחי טפחות LIVE שונה מהישיר הראשון של לאומי ; "הישיר הראשון הוא רק קול סנטר", אמר יונס.

לכל לקוח של סניף מזרחי טפחות LIVE יוקצה בנקאי אישי, המטפל ברוב הפניות שלו ומעודכן על כל טיפול שנעשה בחשבונו. כל צוות כולל 3 בנקאים ומנהל צוות. בשעות בהן הבנקאי האישי אינו נמצא מטפל צוות הגיבוי בבקשות הלקוח ומעניק להן מענה מלא. מבנה זה אמור להבטיח כי בכל נקודת זמן יהיה בסניף בנקאי שמכיר את הלקוח ואת צרכיו. ללקוחות יהיה מספר ישיר חינמי לבנק ובשנה הראשונה יקבלו הנחה של 40% בעמלת פעולה מול בנקאי.

בדומה לישיר הראשון של לאומי גם מזרחי טפחות LIVE ,יפעיל שליחים עד בית הלקוח כדי לתת ולקבל מהלקוח חומרים "קשיחים" כמו טפסים לחתימה, פנקסי צ'קים או כרטיס אשראי. כאשר לקוח זכאי לשלוש שליחויות חינם בשנה. במקרה של צורך להפקיד או למשוך מזומן נקבעו לסניפי ה-LIVE סניפים רגילים של הבנק שישמשו כגיבוי.

מזרחי טפחותמזרחי טפחות