לני רקנאטי: לא בטוח שאשאר בבני השרון אם התמיכה של עיריית הרצליה תקוצץ

כך אומר הבעלים של הקבוצה המאוחדת של הרצליה ורעננה, לאחר שנודע לו על יוזמה בעיריית הרצליה לקצץ בחצי את התמיכה השנתית בגובה 1.75 מיליון שקלים ; "עד היום העיריות כיבדו את ההסכם, ואני מאמין שזה לא ישתנה"

איש העסקים לני רקנאטי, הבעלים של מועדון הכדורסל בני השרון, עשוי להפסיק את תמיכתו הכספית בקבוצה אם עיריית הרצליה תחליט לקצץ בהקצבות. רקנאטי אמר את הדברים לאחר הפרסום הבוקר (ב') ב"מעריב", לפיו העירייה תדון בימים הקרובים בהצעה לקצץ ב-50% את התמיכה בקבוצות הספורט המקצועניות שפועלות בתחומה. המשמעות עבור בני השרון היא שהתמיכה בגובה 1.75 מיליון שקלים בשנה תצטמק לכ-900 אלף שקלים בלבד.

"יש לנו חוזה חתום עד סוף העונה עם עיריית הרצליה ועיריית רעננה שמבטיח לנו את התמיכה", אמר היום רקנאטי ל"גלובס", "ואני לא רואה שום סיבה שהן לא יעמדו בו. עד היום כל ההתחיבויות של העיריות מולאו, ואני מאמין שכך יהיה גם השנה. לגבי השנה הבאה, מוקדם עדיין לדעת. בכל מקרה אם התמיכה של הרצליה בכל זאת תקוצץ, ממש לא בטוח שארצה להמשיך להשקיע בבני השרון".

תקציב בני השרון הגיע השנה לכ-10 מיליון שקלים, לאור השתתפותה במפעל היורוקאפ. רקנאטי לבדו אחראי על למעלה מרבע מהתקציב, כאשר כ-3.5 מיליון שקלים נוספים מגיעים מהעיריות רעננה והרצליה שמתחלקות בסכום שווה בשווה, והשאר מספונסרים (הקבוצה אומצה העונה על ידי חברת התיור "אשת טורס"), מהטוטו, ממכירת כרטיסים ומזכויות שידור.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט