סלקום השקיעה מיליון דולר בקמפיין המשלב בין אינטרנט וסלולר

הקמפיין, בשיתוף עם נוקיה ובאמצעות מקאן דיגיטל, יוצר מרוץ ריאליטי סלולרי הכולל משחק בשידור וידיאו בלייב, שבו מספר מכשירי סלולר של נוקיה מתחרים זה בזה בדומה למרוץ מכוניות

קמפיין חדש של סלקום שיעלה השבוע מוכיח כיצד ניתן לשלב בין אינטרנט וסלולר. הקמפיין, בשיתוף עם נוקיה, יוצר מרוץ ריאליטי סלולרי, הכולל משחק בשידור וידיאו בלייב, שבו מספר מכשירי סלולר של נוקיה מתחרים זה בזה בדומה למרוץ מכוניות.

הגולשים יכולים לשלוט במכשירי הסלולר, ולהזיז את המכשיר המועדף עליהם באמצעות שליחת הודעות SMS, כאשר הפולסים החשמליים שיוצרים ההודעות הם אלו שמזיזים את הקרוניות עליהן יונחו המכשירים.

הקמפיין יימשך 7 ימים, כאשר בכל יום יתבצעו 4 מרוצים, ובכל מרוץ יוגרל מכשיר הטלפון שינצח באותו מקצה.

את הקמפיין הפיקה חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל, בעלות של כ-100 אלף דולר, כאשר יחד עם אמצעי המדיה המשלימים נאמד הקמפיין בכמיליון דולר.

לדברי יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל, הקמפיין משקף "חוויה סלולרית אינטרנטית, לצד חוויה אינטראקטיבית, ומה שמעניין בקמפיין הזה זו המורכבות שלו. זה מוכיח כי האינטרנט הוא לא רק באנרים ווידיאו".