כשאין כסף ללחם, גם אין כסף לשעשועים

הספונסר הגדול של סבב הנאסקר ב-15 השנים האחרונות - דופונט, מקצץ ב-90% את מספר חבילות האירוח היוקרתיות שהוא רוכש למרוצים בשל פגיעת המשבר הכלכלי בעסקיו

תאגיד הכימיקלים, הפלסטיק ומוצרי הגומי דופונט (DuPont), מנותני החסות המזוהים ביותר עם הנאסקר מזה 15 שנים, מצמצם בצורה משמעותית את תמיכתו בסבב מרוצי המכוניות האמריקני. כך מדווח המגזין "ספורט ביזנס ג'ורנל".

בדופונט הודיעו שהם יקנו העונה חבילות אירוח ל-2,000 איש בשישה מרוצים בלבד, לעומת חבילות אירוח ל-17,000 איש ב-37 מרוצים אשתקד - ירידה של 90%. שווי חבילת אירוח (זוג כרטיסים, שתי ארוחות, חבילת שי וזמן במחיצתו של הנהג המוביל של קבוצת הנאסקר שלה - ג'ף גורדון) נע בין 5,000-10,000 דולר, כאשר כל אורח משלם רק 200-250 דולר עבורה. החברה טרם הודיעה אם תצמצם גם את התמיכה בקבוצת הנאסקר שבבעלותה, המוערכת בלמעלה מ-20 מיליון דולר.

"למשבר הכלכלי יש אפקט גדול עלינו ועסקי החברה ברחבי העולם נפגעו", אמר למגזין לארי דאס, מנהל תחום הספורט המוטרי בדופונט. "הסביבה הכלכלית ביחד עם עלויות האירוח הגבוהות, הכריחו אותנו לבצע קיצוצים נרחבים".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט