מנכ"ל חברת מיקור חוץ דובי צ'יזיק, 46, חברת מאיה

דובי צ'יזיק, בן 46, הוא מנכ"ל חברת מאיה מיקור חוץ וייעוץ, המתמחה בייעוץ למערכות מידע, ייעוץ טכנולוגי למוקדי שירות, מיקור חוץ והשמת בכירים וייעוץ קריירה. צ'יזיק הקים את החברה לפני שנה כמיזם משותף עם חברת אזטק טכנולוגיות.

מה אתה עושה בפועל בתפקידך?

"מעבר לניהול השוטף של החברה, אני מתפקד גם כמנהל מכירות בפועל ונמצא בקשר עם הלקוחות. אני מנהל את צוות הגיוס ואת אנשי המחשוב".

איך נראה שבוע העבודה שלך?

"כל בוקר אני מוריד את הילדים בבתי הספר שלהם ומשם ממשיך לפגישות או למשרד. יום עבודה ממוצע שלי יכול להיגמר בשבע או בשמונה בערב. שלוש פעמים בשבוע אני משלים תואר ראשון במינהל עסקים, שעכשיו אני בסמסטר האחרון שלו".

איך זה לעבוד בעיקר מחוץ למשרד?

"אני נייד לגמרי. יש לי רכב, מחשב נייד ומודם סלולרי, אז אני לא תלוי פיזית במשרד מסוים. כך, במשך כל היום, מהרגע שאני יוצא מהבית ועד הרגע שאני הולך לישון, נמשך יום העבודה שלי גם אם פיזית אני לא נמצא בעבודה".

מה אתה אוהב בתפקיד שלך?

"את היכולת להביא את היצירתיות והרעיונות שלי לידי ביטוי ומימוש. אני אדם מאוד יצירתי ומאוד חשוב לי החופש שלי לעשות דברים כפי שאני רוצה".

מה עשית לפני שהגעת לתפקיד?

"לפני שהתחלתי את עבודתי במאיה, ניהלתי את חטיבת האאוטסורסינג של תים מחשבים במשך שנתיים וחצי. לפני כן, הייתי סגן מנהל מערכות תשתית בחברת מטריקס".

מה אתה עושה בשעות הפנאי?

"אני מתנדב בקורסים של שיפור איכות החיים ב-Landmark Education כבר יותר משנה, כאשר אני נמצא שם פעם בשבוע. מספיק להיות נוכח שם ולהראות משהו לבן אדם בשביל לשנות לו את החיים.

"אני גם אוהב מאוד צילום. לא למדתי צילום, אבל אבא שלי היה צלם מקצועי, ואיכשהו נדבקתי ממנו בחיידק הזה. לאחרונה רכשתי מצלמה מקצועית. יש לי עכשיו מצלמה של קנון, שעלתה לי יותר מעשרת אלפים שקל, איתה אני מצלם בטיולים כל הזמן". *