מנצ'סטר יונייטד מנהלת קבוצת כדורגל ו"שוק בשר"

כך לפחות טוען נשיא לאציו, שממנה לקחו השדים האדומים את הכישרון הצעיר פדריקו מאקדה כשהיה בן 16: "קונים את ההורים של השחקנים במיליוני אירו, משלמים להם פיצויים נאים, מציעים להם עבודות נחשבות"

קלאודיו לוטיטו, נשיא לאציו, הטיח האשמות חמורות במנצ'סטר יונייטד. הרקע לדברים: מחלוקת סביב פדריקו מאקדה, החלוץ בן ה-17.5 של השדים האדומים שכבש השבוע את שער הבכורה שלו במועדון. מאקדה השתייך עד גיל 16 למחלקת הנוער של הקבוצה האיטלקית, ולאחר מכן עבר לאנגליה.

"זה לא מתקבל על הדעת שלוקחים ילדים בני 15 כאילו שהם חלק משוק בשר", אמר לוטיטו לכלי התקשורת האיטלקים בהקשר של מאקדה. "הם מעלים את ההורים שלהם על מטוסים, משלמים להם פיצויים נאים, מציעים להם עבודות נחשבות. זה לא צריך לקרות, זה לא הגיוני שהורים של ילד בן 15 יקבלו מיליוני אירו וככה, פשוטו כמשמעו, יקנו אותם.

"ניסינו בכל דרך לעצור את מנצ'סטר יונייטד", המשיך לוטיטו, "אבל החוק האיטלקי לא נותן לנו שום הגנה בנושא הזה. צריך לשנות את התקנות כדי להגן על הילדים". מהמועדון האנגלי נמסר: "הטענות לא ראויות לתגובה".

אגב, בתחילת החודש שעבר גזר בית המשפט באיטליה מאסר של שנתיים על לוטיטו, בגין הטעיית בורסה ואי חשיפה של אחזקותיו בלאציו. עם זאת, הוא צפוי לקבל חנינה או הקלה משמעותית בעונש בתום ההליכים.