קשת ומיקרוסופט ישתפו פעולה: אתר Mako יספק תכנים שיוצגו באתר msn ישראל

קשת תטמיע את הטכנולוגיה של מיקרוסופט ב-Mako ■ גולשי msn ישראל יוכלו ליהנות מצפייה בקטעים מתוכניות כגון "ארץ נהדרת", "האח הגדול", "כוכב נולד" ועוד

שיתופי-הפעולה בין האתרים הישראליים נמשכים, והיום (א') חתמו קשת ומיקרוסופט על הסכם ארוך-טווח, במסגרתו יספק אתר Mako תכנים שיוצגו באתר msn ישראל. בין התכנים ניתן יהיה למצוא תכנים טקסטואליים, לצד קטעי וידיאו מהתוכניות הפופולריות של קשת.

כך למשל, גולשי msn ישראל יוכלו ליהנות מצפייה בקטעים מתוכניות כגון: "ארץ נהדרת", "האח הגדול", "כוכב נולד" ועוד. אולם, יש לציין כי לא מדובר בשיתוף תכנים מלא, כגון שיתוף הפעולה בין ynet ורשת, וגולשי msn ישראל שירצו לצפות בתוכניות מלאות ייאלצו להיכנס לאתר Mako. Mako, מצידה, תטמיע שירותים טכנולוגיים של מיקרוסופט.

לדברי עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל, "ההסכם משקף את המגמה של התלכדות האינטרנט והטלוויזיה למדיה משולבת אחת והוא לוקח את המגמה הזו צעד אחד קדימה - באמצעות שת"פ בין שניים מהגורמים המובילים בתחומיהם בישראל הן ברייטינג והן בחדשנות טכנולוגית. הפעילות המשולבת תעשיר את חוויית התוכן של גולשי msn וכן של צופי תוכניות קשת באמצעות כלים טכנולוגיים חדישים שיעמדו לרשותם. אנו רואים בהסכם צעד ראשון לפעילויות אינטרנט-טלוויזיה מגוונות נוספות בעתיד ורואים בשילוב קשת-מיקרוסופט שילוב מנצח".

גיל בהר, סמנכ"ל ניו מדיה בקשת, הוסיף: "מדובר בחיבור מצוין בין שני גופים מובילים בתחומם. מיקרוסופט מובילה בתחום הטכנולוגיה ואילו Mako מוביל בתכנים ובווידיאו, דבר שיאפשר שילובים מעניינים של טכנולוגיה חדשה ותוכן אטרקטיבי. אנו רואים בפלטפורמות של מיקרוסופט ערוצי הפצה נוספים והזדמנות מצוינת ל-Mako להגיע לקהלים נוספים".