חצי חינם נכנסת לשכונות: תחליף את סניף מגה בול בפתח-תקווה

הבעלות על המרכז המסחרי אם המושבות בפתח-תקווה עברה באחרונה לידי צבי קופרלי, מבעלי חצי חינם, שהעדיף שלא להמשיך את חוזה השכירות עם מגה בול ■ לצורך הפעלת הסניף תגייס חצי חינם כ-200 עובדים

רשת חצי חינם נכנסת לשכונות: הרשת תיכנס ביולי הקרוב למרכז אם המושבות בפתח-תקווה, ותפתח סניף במקום סניף מגה בול של רבוע כחול הפועל שם כיום - כך נודע ל"גלובס".

הסיבה לחילופים נעוצה בשינוי הבעלות במרכז המסחרי: מנכסים ובניין של אי.די.בי לצבי קופרלי. לפני כ-5 חודשים רכש צבי קופרלי, מבעלי רשת חצי חינם, את המרכז מנכסים ובניין תמורת 98 מיליון שקל.

המרכז המסחרי כולל קומת קרקע מסחרית, שתי קומות משרדים, שתי קומות חניה תת-קרקעית, חניון עילי ושטחי שירות. שטחו של המרכז הוא כ-6,500 מ"ר מסחרי ושטחי שירות וכן כ-15,000 מ"ר חניה.

חוזה השכירות של מגה בעיר מסתיים ב-1 ליולי הקרוב. באופן לא מפתיע, קופרלי לא היה מעוניין להמשיך את חוזה השכירות עם הרשת, אלא לפתוח סניף בעצמו. מדובר למעשה בסניף שכונתי בגודל 1,600 מ"ר, אליו יתלוו 7,500 מ"ר של מחסנים. לצורך הפעלת הסניף תגייס חצי חינם כ-200 עובדים חדשים.

מבחינתה של חצי חינם מדובר בשינוי אסטרטגי, אם כי לפי שעה אין החלטה ברשת להמשיך ולהרחיב את הקונספט השכונתי.

רשת חצי חינם נמצאת בבעלות משותפת של צבי קופרלי וזקי שלום, המשמש גם כמנכ"ל הרשת.

הרשת מונה 6 סניפים, ומחזור המכירות השנתי שלה עמד ב-2008 על כ-1.7 מיליארד שקל. הרשת מתאפיינת בסניפים גדולים במיוחד ובקונספט קמעונאי מפותח ברמת הנראות, זמינות המוצרים והשירות.

בסוף השנה הנוכחית עתידה הרשת לחנוך סניף נוסף בקניון שרונים בהוד-השרון, שמצוי אף הוא בבעלותה. מדובר בסניף שישתרע על 16,000 מ"ר מסחרי ו-12,000 מ"ר מחסנים, שיהיה למעשה הסניף הגדול ביותר של הרשת. הרשת השקיעה בבניית הסניף 200 מיליון שקל.