דחייה נוספת בהכרעה לגבי ערוץ 10: הדיון בתנאי המכרז החדש לערוץ ייערך בסוף יוני

הרשות השנייה: "לוח-הזמנים נקבע כך כדי לאפשר לשר התקשורת ולמשרד האוצר לנסות ולמצות את ההליך למציאת הסדר להמשך פעילות ערוץ 10, ומאידך תוכל המועצה לגבש את המכרז לאור החלטות בחוק ההסדרים"

דחייה נוספת בהכרעה לגבי ערוץ 10: מועצת הרשות השנייה תאפשר לשר התקשורת ומשרד האוצר למצות את התהליך ולהגיע להסדר עם ערוץ 10 - כך הוחלט בישיבת המועצה שהסתיימה לאחרונה.

חברי המועצה החליטו היום (א') כי הדיון במסגרתו ייקבעו תנאי המכרז של ערוץ 10 יתקיים ביום ראשון ה-28.6.09 בישיבת מועצה מיוחדת.

מהמועצה נמסר כי "לוח-הזמנים נקבע כך על מנת לאפשר לשר התקשורת ולמשרד האוצר לנסות ולמצות את ההליך במציאת הסדר להמשך פעילותו של ערוץ 10, ומאידך תוכל המועצה לגבש את המכרז לאור החלטות שיתקבלו בנושא חוק ההסדרים בכלל ובשאלת המעבר לעידן של רישיונות בפרט".

במועצה שבו והדגישו כי הדרג המקצועי ברשות גיבש את טיוטת ספר המכרז אשר תהווה את הבסיס לדיון שיתקיים כאמור במועצה בסוף החודש.

חברי המועצה שבו והדגישו כי הם קוראים לשר התקשורת לפעול בכל דרך שיימצא לנכון על מנת להגיע להסדר עם ערוץ 10, הסדר שעל-פי חברי המועצה יתבסס על מתווה "דוח תורג'מן", זאת מתוך אחריות לשוק היצירה בישראל, לעובדים ולדמוקרטיה הישראלית.

כמו כן, המועצה החליטה בישיבתה היום לבחור ברדיו תל-אביב כזוכה במכרז הרדיו האזורי בגוש דן (לאחר שהיתה זו ההצעה היחידה שהוגשה). רדיו תל-אביב, בראשות שי בן-מאור, ימשיך להפעיל את תחנת הרדיו האזורית באזור גוש דן.