פלאפון ופרטנר ימכרו גם את ה-iPhone מהדור הקודם

מחיר דגם ה-3G, שקיים בעולם כבר כשנה, ירד לאחרונה ל-99 דולר, ומחירו צפוי להיות דומה גם בארץ ■ פלאפון ופרטנר החלו בהרשמה מוקדמת לרכישת דגם ה-iPhone החדש 3Gs ■ פלאפון תגבה מקדמה של 360 שקל

פלאפון ופרטנר צפויות למכור גם את ה-iPhone מהדור הקודם, דגם ה-3G. מחירו של דגם זה של אפל , שקיים בעולם כבר כשנה, ירד לאחרונה ל-99 דולר, בעקבות השקת דגם ה-3Gs, אותו המפעילות בארץ צפויות להשיק כבר בסוף חודש אוגוסט.

דגם ה-3G נחות יותר מהדגם החדש - וכולל זיכרון של 8 ג'יגה, מצלמת 2 מגה פיקסל ללא וידיאו והתקן GPS. דגם ה-3Gs עולה בארה"ב 200 דולר בגירסת ה-16 ג'יגה וכולל גם מצלמת 3 מגה פיקסל, צילום וידיאו ומעבד חזק יותר, המאפשר לו זמן תגובה מהיר פי 2 מזה של הדגם הקודם.

בפלאפון ובפרטנר סירבו להגיב לידיעה.

בינתיים, פלאפון ופרטנר החלו בהרשמה מוקדמת ללקוחות לרכישת דגם ה-iPhone החדש, ה-3Gs. פלאפון מציעה ללקוחותיה לשלם 360 שקל מקדמה עבור רכישת המכשיר, ובכך להבטיח להם קנייה שלו. פלאפון תחזיר ללקוחות את סכום המקדמה לאחר קבלת המכשיר.

מפלאפון נמסר בתגובה: "נכון להיום, פלאפון מאפשרת הרשמה מוקדמת ל-iPhone. ייתכן כי בעתיד נאפשר גם מכירה מוקדמת. פרטים על כך ייחשפו במועד המתאים".