רשת המטבחים Do it משיקה סניף למעצבים ואדריכלים בהשקעה של 5 מיליון שקל

הסניף, שנפתח בדיזיין סנטר בבני-ברק, כולל תצוגה של 11 מטבחים חדשניים ■ סמנכ"ל השיווק: "אוכלוסיית היעד שלנו היא קהל בינוני ומעלה, שהמיתון השפיע עליו בצורה מתונה"

רשת המטבחים Do it משיקה סניף קונספט למעצבים ואדריכלים בהשקעה של 5 מיליון שקל. הסניף, שנחנך בדיזיין סנטר בבני-ברק, יהווה את מתחם הדגל של החברה. הסניף המשתרע על 600 מ"ר כולל תצוגה של 11 מטבחים חדשניים.

סניף המעצבים מהווה One Stop Shop למוצרי מטבח, הכולל מלבד מטבחים גם מוצרי חשמל למטבח, פרזול, שירות אינסטלציה, חיפויים, צבע ועוד.

"אוכלוסיית היעד שלנו היא קהל בינוני ומעלה, שהמיתון השפיע עליו בצורה מתונה יותר. בשורה התחתונה המיתון הגדיל את מכירות הרשת, ובמחצית הראשונה של השנה שיעור הגידול במכירות עומד על 70% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. היתרון שלנו הוא שאנחנו מעניקים 'ווליו פור מאני' - מטבחים ברמה גבוהה אך במחיר שפוי", אומר רועי חקון, סמנכ"ל השיווק של הרשת.

רשת do it שנוסדה בשנת 1992, מונה היום 4 אולמות תצוגה בבני-ברק, ראשון-לציון, חיפה ובית-שמש. לרשת מפעל יצרני בבית-שמש והיא מעסיקה 90 עובדים. מתחילת השנה גדלה מצבת העובדים של החברה ב-10%.