סוני אריקסון W995 - לא מחדש הרבה

ה-W995 הוא המכשיר הראשון של החברה שמאחד את קטגוריית הצילום עם קטגוריית המוזיקה ■ בשורה התחתונה המכשיר לא מחדש דבר, והוא דומה בחלק מהתכונות והעיצוב למכשירי סוני אריקסון אחרים

הבעיה הגדולה ביותר במכשירי סוני אריקסון בשנה האחרונה, או אפילו בחודשים שקדמו לה, היא שמכשירי החברה מאוד דומים אחד לשני, הן פיזית והן מבחינת היכולות שלהן. האסטרטגיה השיווקית של החברה בשנים האחרונות היא חלוקת המכשירים לשתי קטגוריות: טלפוני המוזיקה - הממותגים תחת השם ווקמן, וטלפוני צילום - הממותגים תחת השם Cyber-Shot. למרות ההפרדה הזו, הסלולריים של החברה ממשיכים להיות דומים מאוד אחד לשני.

עיצוב: הדגם החדש של החברה - W995, מזכיר במראה שלו את ה-W705 שנבדק כאן לפני מספר שבועות. הוא מלבני, מעוצב במראה סליידר, ויש לו מסך איכותי בגודל 2.6 אינץ'. הטלפון מעוצב במראה שחור מחוספס עם כפתורי ספרות יחסית נוחים למכשירי סוני אריקסון אחרים. לצידו האחורי של המכשיר מוצמד מעמד שולחני, המאפשר צפייה בקליפים בתצוגה רוחבית, כאשר הסלולרי מונח על השולחן.

סוני אריקסון W955

מוזיקה: ה-W995 הוא המכשיר הראשון של החברה שמאחד את קטגוריית הצילום יחד עם קטגוריית המוזיקה. עד היום לקוחות שקנו מכשירי ווקמן נאלצו להסתפק במצלמה בינונית ולקוחות שקנו טלפוני צילום נאלצו להסתפק בנגן בסיסי. הטלפון החדש מאחד את שתי הקטגוריות, כאשר הוא כולל את נגן הווקמן הידידותי וגם כרטיס זיכרון של 8 ג'יגה המצורף לערכה ומאפשר לשמוע מאגר גדול של שירים. בנוסף, יש כאן כפתורים ייעודים בצד המכשיר לשליטה בנגן.

צילום: בהתאם לאופנה האחרונה בעולם הסלולרי, הדגם הזה כולל מצלמת 8 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי ופלאש בטכנולוגיית LED. איכות התמונה טובה, אך הצילום בתנאי תאורה חשוכים היה קצת מגורען. במצלמה תוכלו למצוא זיהוי חיוכים, מייצב תמונה, הדבקת נקודת הציון בה צילמתם את התמונה באמצעות ה-GPS וגם את יישום ה-Best Pic של סוני אריקסון. יישום זה מצלם שבע תמונות בכל צילום שלכם, כך שאתם תוכלו לבחור את התמונה הטובה ביותר של אותו רגע.

יכולות נוספות: GPS לניווט בכבישים (בתשלום חודשי של 21 שקל באורנג' וחינם בסלקום לשלוש שנים), תקשורת בלוטות' סטריאופונית, Wi-Fi, ספיקרפון טוב וקריאה של הודעות SMS בצורה משורשרת כמו במסנג'ר במחשב.

מחיר: בסלקום - 3,245 שקל (או 95 שקל כפול 36 חודשים), באורנג' - 3,204 שקל (או 89 שקל כפול 36 חודשים). בפלאפון - 3,236 (או 89.9 ב-36 תשלומים).

בשורה התחתונה: ה-W995 לא מחדש שום דבר והוא דומה בחלק מהתכונות והעיצוב שלו למכשירי סוני אריקסון אחרים בשוק.