eBay מגיעה לישראל: פותחת נציגות מקומית לשירות PayPal

הנציגות בישראל תתמקד בפעילות השיווק והמכירות של שירות התשלומים המקוונים PayPal שבבעלות eBay, האחראי כיום ל-10% מכל התשלומים המתבצעים ברשת

זירת המסחר העולמית eBay מכינה את השטח לכניסתה לשוק הישראלי, והיא עתידה לפתוח נציגות בישראל שתתמקד בפעילות השיווק והמכירות של שירות התשלומים המקוונים PayPal,שבבעלות eBay .

עודד זהבי, המשמש היום כסמנכ"ל בלאומי קארד, יהיה אחראי על הפעילות.

כעת, ניתן למצוא באתר הישראלי מוצרי יד שנייה, כאשר המחירים מוצגים הן בדולרים והן בשקלים, כמו גם החיפושים הפופולריים ביותר בישראל.

אולם, גולשים ישראליים שירצו לרכוש מוצרים באמצעות PayPal ייתקלו עדיין בשירות מוגבל: ביכולתם לפתוח חשבון באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי, אולם אין הם יכולים עדיין למשוך את הכספים שהצטברו בחשבון האישי שלהם, בשל היעדר הסכם עם הבנקים המסחריים בישראל.

ל"גלובס" נודע כי סקוט תומפסון, מנכ"ל PayPal, שביקר בארץ לפני כחודש, נפגש עם חברות ישראליות, בהן אתר השוואת המחירים זאפ. זאת במטרה ללמוד כיצד עובד השוק הישראלי בכל הנוגע לקניות באינטרנט, ולמצוא את המודל המוצלח שיאפשר להעצים את היקף הרכישות שמתבצע היום באמצעות האינטרנט.

PayPal, שהוקמה ב-1998 ונרכשה ב-2002 על-ידי ענקית הקמעונאות האינטרנטית eBay תמורת 1.5 מיליארד דולר, אחראית במידה רבה לשגשוג העולמי של תחום הסחר האלקטרוני. החברה יצרה פלטפורמה אמינה ופופולרית להעברת כספים ברשת, שאחראית היום ל-10% מכל התשלומים המתבצעים ברשת.