לקוחות ה-NGN בבזק בינלאומי ייהנו מרשת נפרדת

המשמעות היא שכל לקוח שישדרג את מהירותו ל-10 מגה ינותב לרשת תקשורת ייעודית שנבנתה במטרה לקדם את הגלישה המהירה ברשתות החדשות ויעבור לשירות לקוחות ייעודי שיטפל בו

בזק בינלאומי הכריזה היום (א') על מהלך שיווקי במסגרת הקמת רשתות התקשורת החדשות של בזק ו-HOT . החברה הודיעה על הקמת רשת ייעודית לרשתות ה-NGN בבזק ובכבלים, שאליה ישתייכו כל הלקוחות שיצטרפו למהירויות של 10 מגה ומעלה. המשמעות היא שכל לקוח שישדרג את מהירותו ל-10 מגה ינותב לרשת תקשורת ייעודית שנבנתה במטרה לקדם את הגלישה המהירה ברשתות החדשות ויעבור לשירות לקוחות ייעודי שיטפל בו.

אייל צפריר, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי, אמר היום ל"גלובס" כי הלקוחות ברשת החדשה, שתיקרא NGN Private, יקבלו הקצאה נפרדת של קיבולות בארץ ובחו"ל, כלומר החברה בנתה תשתית מהירה ייעודית לאותם לקוחות על מנת שיוכלו לקבל את מקסימום חווית השירות שהם יכולים.

הלקוחות האחרים לא ייפגעו

צפריר מסביר כי לקוחות שלא יעברו ל-NGN לא ייפגעו. לדבריו, אם בזק בינלאומי לא הייתה מקימה תשתית ייעודית ללקוחות, המשמעות הייתה שהם היו "דורסים" את הלקוחות שגולשים במהירויות הנמוכות יותר וההפרדה בין הרשתות נועדה למנוע זאת. עוד הוסיף כי בזק בינלאומי פתוחה מבחינת ההיערכות לאספקת אותה איכות שירות על גבי בזק ועל גבי הכבלים וכל חבילה שישיקו חברות התשתית, מ-10 מגה ועד ל-100 מגה, שקופה וזמינה.

לדברי איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, "כחברת האינטרנט הגדולה בישראל, אנו מתחייבים להמשיך ולהוביל את שוק האינטרנט גם בעידן ה-NGN. אנו בוחרים לעשות זאת על ידי בידול איכותי במוצר ובשירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו. אין לי ספק שבאמצעות רשת ה-Private NGN, שתעניק חווית גלישה משודרגת לצד שירות ותמיכה ייעודיים, נמשיך להיות החברה המועדפת בקרב הגולשים בישראל".