עסקת בזק: עו"ד וול ייצג את אלוביץ' ועו"ד צלרמאייר את קבוצת אייפקס-סבן

עו"ד אברמי וול ייצג את שאול אלוביץ' גם בהתמודדות על פרטנר ■ עו"ד מיקי צלרמאייר מלווה את גרעין השליטה בבזק מאז כניסתו לישראל ■ העסקה עצמה היתה פשוטה, והמורכבות שלה מתחילה רק כעת לאחר השלמתה

למרות ההיקף האדיר של עסקת מכירת השליטה בבזק לשאול אלוביץ', הרי שהעסקה כשלעצמה היתה פשוטה, ובניגוד גמור להיקף שלה - כלל לא מורכבת. לא לחינם נסגרה העסקה בתוך 3 ימים.

עו"ד וול ייצג את עסקת אי.די.בי

המגעים עצמם, מעידים גורמים המקורבים לנושא, החלו לפני כ-3 שבועות. ביום רביעי נפגשו הצדדים והחלו לשבת במטרה לסגור את העסקה.

הם ישבו ברציפות עד יום שישי, זמן קצר לפני כניסת השבת, שכן בצוות היועצים היו שני עורכי דין חובשי כיפה. אחד מהם הוא עו"ד אברמי וול ממשרד פישר, בכר, חן, שייצג את שאול אלוביץ'.

במוצאי שבת נפגשו הצדדים שוב, עד לחתימה על העסקה היום (א') בשעה 4 לפנות בוקר.

עו"ד אברמי וול, 46, ייצג את אלוביץ' גם בהתמודדות על פרטנר, בה זכה בסופו של דבר אילן בן-דב. וול הוא מומחה בתחומי שוק ההון ושוק התקשורת וביצע בקריירה העסקית שלו לא מעט עסקאות מורכבות. בין היתר ייצג את המדינה בזמנו במכירת אי.די.בי למשפחת רקנאטי; בהמשך ייצג את קבוצת דנקנר ברכישת השליטה של אי.די.בי, ובאחרונה ייצג את מחזיקי האג"ח של צים ושל דפי זהב. בתחום התקשורת כתב וול את המכרזים הראשונים של ערוץ 2 וכן את ערוץ 10 במכרז לפני מספר שנים.

עו"ד מיקי צלרמאייר, ראש משרד צלרמאייר פילוסוף, מלווה את גרעין השליטה בבזק מאז כניסתו לישראל. צלרמאייר, אחד מעורכי הדין העסקיים המובילים בארץ, ייצג בזמנו את אייפקס בכניסתה לישראל. לאחר ביצוע רכישת השליטה בבזק, החל צלרמאייר ללוות את גרעין השליטה כולו.

העסקה עצמה כאמור היתה פשוטה, והמורכבות שלה מתחילה רק כעת, לאחר השלמתה: הן מבחינה רגולטורית בתחום ההגבלים העסקיים והן מבחינת הטיפול במימון של העסקה, שהוא יוצא דופן מבחינת גודלו.