סלקום, פרטנר ופלאפון במו"מ למכירת ספר אלקטרוני בעברית

שלוש המפעילות הסלולריות סלקום, פרטנר ופאלפון החליטו להרחיב את מגוון המוצרים שלהן, בעלי היכולות הסלולריות, כמו מחשבים ניידים ונטבוקים ולהציע ללקוחות שלהן גם ספר אלקטרוני הפועל באמצעות הרשת הסלולרית.

בימים אלה מנהלות המפעילות משא ומתן מתקדם עם חברת BookWare למכירת ספר אלקטרוני עברי בישראל. BookWare מתכננת למכור בישראל החל מינואר, ספר המיוצר על-ידי החברה הסינית ג'ינקה, הנמכר בעולם בשמות שונים.

"אנחנו במגעים עם שלוש המפעילות למכירת הספר האלקטרוני שלנו, בנוסף להפצתו באמצעות רשתות האלקטרוניקה השונות", אומר איגור רויזיס, מנכ"ל BookWare.

"נציע את המכשיר שלנו במחיר אטרקטיבי יותר דרך המפעילות. להערכתינו המחיר שלו יהיה 1,500 שקל", אומר רויזיס.

לטענת רויזיס, המפעילות יוכלו להציע את המכשיר עם חבילת גלישה סלולרית ייעודית, בדומה לשירות אותו מציעה אמזון עם דגם הקינדל שלה בארה"ב.

אחד החסמים שמנעו מהספרים האלקטרוניים להגיע לארץ היא ההשפה עברית וחוסר ההיצע של תוכן אלקטרוני מחברות הפצת ספרים בארץ. רויזיס מסביר שהוא נמצא במשא ומתן עם הוצאות ספרים שונות, כך שכאשר המכשיר ייצא כאן, יהיה מאגר גדול של תוכן.

BookWare תציע מספר דגמים שונים, בעלי גודל מסך שנע בין 6-9 אינץ', אשר חלקם יגיע עם חיבור סלולרי וחיבור לאינטרנט אלחוטי.

פרטנר מסרה בתגובה כי היא"בוחנת מזה זמן את תחום שיווק הספרים הדיגיטליים, אך כמקובל בחברה אין אנו מוסרים פרטים אודות תכניות עתידיות". סלקום ופלאפון סרבו להגיב לידיעה. *