בבילון: ירידה של 61.8% ברווח התפעולי ברבעון השלישי

מנכ"ל בבילון, אלון כרמלי: "השחיקה ברווחיות התפעולית ברבעון בעקבות השקת תכנית המנויים החדשה הייתה צפויה ונלקחה לצורך זה בחשבון" ■ הכנסות החברה הסתכמו בכ-20.5 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

חברת האינטרנט הבינלאומית בבילון דיווחה היום (ד') כי הרווח הנקי לרבעון השלישי הסתכם בכ-3.4 מיליון שקל לעומת 3.7 מיליון שקל, ירידה של כ-8.8%. הכנסות החברה הסתכמו בכ-20.5 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, דבר המבטא צמיחה של כ-21%.

החברה רשמה ירידה חדה של 61.8% ברווח התפעולי, אשר הסתכם בכ-1.3 מיליון שקל לעומת כ-3.5 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד.

מהדו"חות עולה כי הכנסות תחום השיווק והפרסום באינטרנט צמחו לכ-7.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-2.9 מיליון שקל אשתקד, עלייה של כ-148%. כאשר הכנסות מתחום מכירות התוכנה ירדו ל-13.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-14 מיליון שקל, ירידה של כ-5%.

"התנועה והעניין בשירותי בבילון ממשיכים לצמוח מרבעון לרבעון כפי שמתבטא בעליה בכמות הלקוחות. יחד עם זאת צפינו בירידה עונתית בהכנסות מארגונים ברבעון במספר מדינות. השחיקה ברווחיות התפעולית ברבעון בעקבות השקת תכנית המנויים החדשה הייתה צפויה ונלקחה לצורך זה בחשבון", אמר מנכ"ל בבילון, אלון כרמלי, בתגובה על הדו"חות.

לפי הודעת החברה, תוכנית המנויים החדשה ללקוחות הפרטיים מגדילה את כמות הלקוחות ואת שווי הלקוח אך מקטינה את התזרים ברבעון השלישי.

בבילון עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות. החברה פועלת בכ-180 מדינות ומספקת פתרונות תרגום בכ75 שפות לאלפי ארגונים ולעשרות מיליוני לקוחות פרטיים מדי שנה. החברה נשלטת על ידי נעם לניר ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.