משכו את ידם מטייגר וודס

איש המשפחה התגלה כבוגד, ותוך שבוע אחד הפך לא קיים עבור המפרסמים

יש רשימה מצומצמת של ספורטאים פנומנליים שהצליחו לגעת בשלמות. טייגר וודס לא רק ששייך לרשימה הזאת, אלא שבמקביל לפנומנליות על מגרשי הגולף הצליח לייצר תדמית סופר-נקייה בעולם מקצועני אכזרי.

מה יכול להיות מושלם יותר עבור חברות מסחריות מספורטאי שחור, שהופך לסמל הצלחה דווקא על מגרשי הגולף האריסטוקרטים, כשבמקביל הוא מנהל חיי משפחה יוצאי דופן? בגיל 33, טייגר כבר קיבל את הכינוי "ביליון דולר אתלט", כשהפך השנה לספורטאי הראשון שחצה רף הכנסות של מיליארד דולר בקריירה.

השבוע נשבר לאמריקה הלב, כשהתברר שטייגר הוא כמו כולם. מה שהחל כתאונה, התברר מאוחר יותר כ- אלוהים ישמור - בגידה באשתו היפהפייה.

מכאן לא היה צריך יותר מדי כדי שטייגר יאבד תוך שבוע אחד את כל הקרדיט. בארה"ב הורידו מהפריים-טיים את הפרסומות בהן הוא מככב ומאז ה-29 בנובמבר הוא הפך לא קיים עבור המפרסמים בינהם נייקי, T&AT, ג'ילט, גייטורייד וטאג הוירס (ואלו, צריך לזכור, משלמים לו 50 מ' דולר בשנה).

אם שמים לרגע את "חומרת" המקרה בצד, על מה בעצם כל הרעש? מכונות יחסי הציבור בונות לספורטאי-על תדמיות שאי אפשר באמת לעמוד בהן בעולם מקצועני כל כך תובעני.

פלפס, רגע אחרי שזכה ב-8 מדליות זהב, נתפס מעשן מריחואנה; קובי בראיינט בגד באשתו והסתבך בתיק אונס. כך שבין כל אלו, אם טייגר יגמור את הקריירה הארוכה עם אותה בגידה קטנה, זה יהיה הישג לא פחות מרשים מכל התארים שהוא מחזיק בארון.