כמו בשבוע שעבר גם השבוע השיחה ברשת סביב ה
פרסומות ממשיכה להיות דלה. בראש דירוג
הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת השבוע הפרסומת ל
משקה האנרגיה "רד ריין", שדורגה בשבוע שעבר במקום השני.
מדובר בקמפיין גרילה שכלל בשלב הראשון מודעות המזמינות להופעות של זמרי עבר גדולים שאינם עוד בחיים, כמו למשל "ג'ון לנון בהופעה חיה באצטדיון רמת-גן", "קורט קוביין בקיסריה" ו"ג'ימי הנדריקס מופיע בפארק הירקון". בשלב השני הוחלפו המודעות במודעות הנושאות את סלוגן המותג: "המשקה שמעיר את המתים".
מחולל השיחה הראשון, שהיווה 56% מכלל השיחה על הקמפיין, דן בסנטימנט חיובי שעסק בטענה כי הרעיון הוא קריאטיבי טוב ומקורי, משעשע, ציני, מקאברי ומעביר את המסר. מחולל השיחה השני שהיווה 19% מכלל השיחה דן בסנטימנט השלילי שעורר הקמפיין: חוסר הקשר -לדעת הגולשים - בין הקמפיין למותג שהוא מקדם, והטענה כי הקמפיין מפספס את המסר.
מחולל השיחה השלישי שהיווה 25% מכלל השיחה דן בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע למותג. ניתן לראות כי הסנטימנט הכללי - מצרף של הקמפיין ושל המותג - עומד על 81%, ומעיד על שיח חיובי גבוה מאד של הקמפיין: זהו אחד הקמפיינים המדוברים לטובה שידע מחקר המדוברות עד היום.
במקום השני במדד הפרסומות המדוברות השבוע נמצאת הפרסומת של תנובה למותג יופלה "שטוזים", באמצעות מקאן-אריקסון, עם 19% מהיקף השיחה ברשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.