בזק בינלאומי הכריזה על שיתוף פעולה עם BT

החוזה הוא לאספקת שירותי תקשורת לחברות רב לאומיות

חברת בזק בינלאומי הודיעה היום על חתימת הסכם שותפות בלעדי עם BT לאספקת שירותי תקשורת גלובליים לחברות ישראליות ורב לאומיות המנהלות פעילות בישראל.

במסגרת ההסכם האסטרטגי תפעל בזק בינלאומי כשותף הבלעדי של BT Alliance בישראל ותשווק שירותים ומוצרי IT ממגוון הפרוטפוליו שלBT העולמית.

BT Alliance הינה תוכנית שותפים גלובאלית, במסגרתה השותפים אחראים לכל הנוגע למכירה, הפצה ותמיכה במגוון הרחב של מוצרי ושירותי BT. התוכנית, הושקה בשנת 2008 וכ-100 שותפים בכ-50 מדינות מסביב לעולם נוטלים בה חלק ומעתה גם לישראל יש נוכחות בה, באמצעות חברת בזק בינלאומי.

היום (ב') יגיע לישראל אוליביה קמפנו, נשיא BT- EMEA כאורח הכבוד באירוע אותו מארגנת בזק בינלאומי, בו יושק שיתוף הפעולה האסטרטגי. לדברי קמפנו "אני בטוח שהסכם זה בין BT לבזק בינלאומי, יחזק באופן משמעותי את הקשר בין שתי חברות המובילות ומתמחות בתחום ה-IT . מודל שיתוף הפעולה החדש מאפשר לעסקים בישראל גישה לשירותי תקשורת מהשורה הראשונה בעולם, בעודם מתנהלים מול חברה מקומית כבזק בינלאומי, אותה הם מכירים ועליה הם סומכים. שיתוף פעולה זה מביא הלכה למעשה את המיטב של שתי החברות", הוסיף קמפנו.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי "הבחירה של BT העולמית בחברת בזק בינלאומי כשותף הבלעדי שלה בישראל, מצביעה על האמון של BT בבזק בינלאומי כחברה המובילה בישראל במתן פתרונות תקשורת גלובאליים. לא בכדי בזק בינלאומי מנהלת כיום את רוב שירותי ה DATA הבינלאומיים של חברות ישראליות בעולם. שיתוף פעולה זה מאפשר לחברות רב לאומיות אשר להן יש נוכחות בישראל, ליהנות מגישה לכל מגוון הפתרונות והשירותים המתקדמים המסופקים כיום על ידי BT".