אילנה דיין וטלעד מחליפות עורכי דין לקראת הערעור לעליון

דיין וטלעד, שיוצג במחוזי ע"י עו"ד טל ליבליך, ייוצגו ע"י עוה"ד גיורא ארדינסט ויוסי עבאדי בערעור לעליון על פסק הדין שחייב אותן לפצות ב-300 אלף שקל את סרן ר' בגין הוצאת לשון הרע בפרשת וידוא ההריגה

העיתונאית ד"ר אילנה דיין מחליפה את הסוסים לקראת הערעור לבית המשפט העליון, על פסק הדין שחייב אותה לפצות ב-300 אלף שקל את סרן ר' בגין הוצאת לשון הרע בפרשת וידוא ההריגה.

דיין וזכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד, שיוצגו בבית המשפט המחוזי על-ידי עו"ד טל ליבליך ממשרד ליבליך-מוזר, ייוצגו בערעור על-ידי עו"ד גיורא ארדינסט (דיין) ועו"ד יוסי עבאדי ממשרד כספי ושות' (טלעד).

דיין וטלעד הפרידו באופן פורמלי את הייצוג המשותף שהיה במחוזי, אולם באופן מהותי הייצוג יהיה משותף. ייתכן אף כי דיין וטלעד יגישו הודעת ערעור אחת משותפת ולא שני ערעורים נפרדים.

ל"גלובס" נודע כי הרקע להחלפת הפרקליטים הוא, ככל הנראה, התנגדות משרד ליבליך-מוזר לצרף עורכי דין נוספים בשלב הערעור.

גורמים המקורבים לנושא אמרו, כי דיין קיבלה בצורה קשה את פסק הדין של השופט נעם סולברג, ובאופן טבעי חשבה שצריך לחזק את הייצוג המשפטי ולעשות את המקסימום כדי להפוך את פסק הדין.

לדברי אותם גורמים, "אולי במשרדו של מיבי מוזר חשו הבעת אי-אמון מצד דיין בכך שהיא ביקשה לצרף עורכי דין לחיזוק הצוות, ולכן כפו על אילנה לבחור אם להמשיך איתם לבד או לוותר על שירותיהם. צריך לזכור כי מדובר בערעור קריטי, שכן חופש העיתונות עומד על הכף".

עוה"ד ארדינסט ועבאדי אישרו את הידיעה. עבאדי אמר ל"גלובס": "פורמלית, גיורא ואני מייצגים כל אחד כבעל דין נפרד, אבל מהותית גם בערעור הייצוג יישאר משותף. זה מאפשר ייצוג נוח יותר כשמחלקים את הצדדים, מאשר כששני עורכי הדין מייצגים במשותף שני צדדים".

מטעם אילנה דיין ומשרד ליבליך-מוזר נמסר: "בשל הבדלי גישות שאינם נוגעים למהותו של התיק, הוחלט ביחד כי הייצוג של אילנה דיין וטלעד יתבצע על-ידי עוה"ד ארדינסט ועבאדי במשותף".