שיכון ובינוי תבנה מגדל המגורים של ב.ס.ר ב-53 מיליון שקל

סולל בונה הביסה מתמודדות כמו א. דורי, מליבו, בסט, דניה סיבוס וצמח המרמן ■ ב.ס.ר מקימה את המגדל הגבוה ביותר בהוד-השרון בהשקעה כוללת של 120 מיליון שקל

סולל בונה, מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, תבנה את מגדל המגורים היוקרתי שמקימה קבוצת רכישה שארגנה קבוצת ב.ס.ר, שבשליטת נחשון קיויתי, כך נודע ל"גלובס". סולל בונה זכתה במכרז שקיימה ב.ס.ר והיא תבנה את הפרויקט בהיקף ביצוע של 53 מיליון שקל.

במכרז הביסה סולל בונה, בניהולו של ירון קריסי, מתמודדות כמו א. דורי, מליבו, בסט, דניה סיבוס וצמח המרמן. סולל בונה עוסקת במיזמי הנדסה אזרחית, עבודות בנייה רחבות היקף, קבלנות בניין ופרויקטים לאומיים בתחומי התחבורה והתשתיות.

מגדל המגורים יוקם במגרשה הראשון של ב.ס.ר בהוד השרון, אותו היא רכשה מקרן פייר, שבשליטת שלמה גרופמן וזלמן שובל, ביוני האחרון. במגרש בן ה-2.5 דונם, הממוקם בין הרחובות דרך רמתיים והתלמיד, מקימה ב.ס.ר את המגדל הגבוה ביותר בהוד השרון בהשקעה כוללת של 120 מיליון שקל.

הבניין יתנשא לגובה של 23 קומות ויכלול 81 יחידות דיור בנות ארבעה עד חמישה חדרים. דירה בת ארבעה חדרים תהיה בשטח של 135 מ"ר ברוטו ואילו דירה בת חמישה חדרים תהיה בשטח של 147 מ"ר ברוטו.

מחיר דירה בת ארבעה חדרים בפרויקט יתחיל ב-1.05 מיליון שקל ואילו מחיר דירה בת חמישה חדרים בפרויקט יתחיל ב-1.3 מיליון שקל.

עצם בנייתו של הפרויקט על גבעה תוסיף לגובהו הבנוי. מעבר לקומות המגורים יכלול הבניין, שייבנה לפי כללי הבנייה הירוקה, גם קומת כניסה כפולה, שלוש קומות חניון תת קרקעי וקומת מרתף למחסנים. הצפי הוא כי הבנייה תסתיים תוך כשנתיים וחצי מרגע התחלתה.

את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים ברעלי-לויצקי-כסיף והליווי המשפטי נעשה באמצעות עו"ד רועי מקוב ועו"ד משה אוברמן. את הליווי הפיננסי של הפרויקט מוביל בנק מזרחי טפחות.