הושלמה מכירת רמט לאל הר הנדסה שבשליטת קרדן נדל"ן

רמט מצויה בהקפאת הליכים בגין חובות של כ-209 מיליון שקל ■ במארס 2008 רכשה חברת הבת של אלעזרא, אפרידר, את השליטה (51%) ברמט מידי האחיות עליזה יפו ומרים דורון לאחר שרמט נקלעה לקשיים

עסקה נוספת לקרדן נדל"ן. החברה הבת אל הר הנדסה (50%) השלימה היום (ג') את רכישת חברת הבנייה רמט תמורת 10.3 מיליון שקל בסך הכל (8 מיליון שקל עבור החברה והיתרה עבור הוצאות נלוות). אל הר היא הזרוע הקבלנית של קרדן ישראל, החברה האם של קרדן נדל"ן אשר צפויה להפוך לחברה ציבורית שוב בחודש הקרוב. רו"ח עליזה שרון שימשה כנאמנה לרמט, אשר מהווה קבלנית ביצוע לכשעצמה.

רמט מצויה בהקפאת הליכים בגין חובות של כ-209 מיליון שקל. במארס 2008 רכשה חברת הבת של אלעזרא, אפרידר, את השליטה (51%) ברמט מידי האחיות עליזה יפו ומרים דורון לאחר שרמט נקלעה לקשיים. העסקה לא הושלמה והצדדים נפרדו תוך חילופי האשמות הדדיות. חברה נוספת שהתמודדה מול אל הר על רכישת רמט לאחר שכשלה העסקה היא אקרשטיין.

מכירת רמט אושרה על-ידי שופטת וסגנית נשיא ביהמ"ש המחוזי בת"א, ורדה אלשייך, כבר בשלהי נובמבר האחרון, אולם ההסכם הותלה בקבלת מספר אישורים מנושיה המובטחים של חברת הבנייה ומלקוחות כמו רכבת ישראל, לה שילמה אל הר מיליון שקל מתוך ההוצאות הנוספות, בשל קנס שהוטל על רמט. 1.3 מיליון שקל נוספים שולמו עבור תיקוני בדק שחלים על רמט.

בתוך כך, השלימה רו"ח שרון התמחרות בנוגע לקרקע ולדירות בפרוייקט "Royal Park" באילת. הפרויקט שייך לחברת הבנייה וההנדסה שטאנג, שגם לה משמשת שרון כנאמנה. התמורה הכוללת מסתכמת ב-5.21 מיליון שקל והיא כפופה לאישור ביהמ"ש. התמורה מתחלקת בין 2.81 מיליון שקל ששולמו עבור 6 דירות על-ידי משקיעים פרטיים מצרפת, והיתרה (2.4 מיליון שקל) עבור הקרקע ששילם הקבלן יוסי אברהמי.