אדרי-אל במו"מ לרכישת קרקע לקניון בבת-ים ב-80 מיליון שקל

‎חברת הנדל"ן המניב שבשליטת גבי אדרי השיקה בשבוע שעבר את מתחם המותגים ‏FASHION DC‏ בשטחים שבהם היא מחזיקה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב

‎חברת הנדל"ן המניב אדרי-אל החזקות, שבשליטת גבי אדרי, מנהלת מו"מ עם גורם פרטי לרכישת קרקע ששטחה כ-38 דונם בבת ים תמורת כ-80 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". אם תיחתם העסקה מתכננת אדרי-אל להקים קניון על הקרקע.

ל"גלובס" נודע כי החברה הציבורית תקים על הקרקע קניון בשטח של 27 אלף מ"ר. החברה השיקה בשבוע שעבר את מתחם המותגים ‏FASHION DC‏ בשטחים שבהם היא מחזיקה בדיזנגוף סנטר שבתל אביב. מתחם זה משתרע על פני שתי קומות וכולל רשתות אופנה מובילות כמו זארה, מנגו, ‏G-STAR‏, אדידס, נייקי, ‏SPRINGFIELD‏, ‏Hurley‏, ‏ALDO‏ וכן המשביר לצרכן ואיל מקיאג'.

החברה מחזיקה ב-12,350 מ"ר בדיזנגוף סנטר וכן בקניון שמונה סנטר בקרית שמונה בשטח של 8,200 מ"ר, שהיא מרחיבה בימים אלה ל-16,700 מ"ר בהשקעה של 40 מיליון שקל.

כמו כן מחזיקה החברה בקרקע התחנה המרכזית בקרית שמונה בשותפות עם נצבא, במבנה המשביר לצרכן שבקרית שמונה ובמגרש למסחר ולשירותים בשטח של 4,522 מ"ר ברמת גבריאל שבמגדל העמק, שעליו מתוכנן לקום מרכז מסחרי. בנו של אדרי, אדם, משמש סמנכ"ל השיווק של אדרי-אל החזקות.

הקניון העיקרי היום בבת ים הוא קניון בת ים בבעלותה של חברת אשטרום נכסים. קניון זה משתרע על פני 55 אלף מ"ר ברחוב יוספטל פינת הרב לוי בעיר וכולל יותר מ-17 אלף מ"ר ברוטו על פני שלוש קומות.

קניון נוסף בעיר הוא בת ימון סטוק סנטר ברחוב ניסנבאום בעיר, ששטחו כ-16 אלף מ"ר, המושכר ברובו למרפאות של קופות החולים.