שיכון ובינוי מכרה את חלקה במרכז מסחרי בזכרון לאמירי גן

היקף העסקה - 10 מיליון שקל; החברה הקבלנית אמירי גן, שרכשה את חלקה של שיכון ובינוי נדל"ן, החזיקה עד כה במחצית השנייה של המרכז המסחרי ומעתה תחזיק במלוא הזכויות בנכס

חברת שיכון ובינוי נדל"ן, מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, מכרה את חלקה (50%) במרכז המסחרי שבפרויקט המגורים חלומות זכרון יעקב לחברת אמירי גן תמורת 10 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

החברה הקבלנית אמירי גן, שרכשה את חלקה של שיכון ובינוי נדל"ן, החזיקה עד כה במחצית השנייה של המרכז המסחרי, ומעתה תחזיק במלוא הזכויות בנכס.

פרויקט חלומות זכרון יעקב ממוקם בחלק המזרחי של זכרון יעקב וכולל כ-770 יחידות דיור הבנויות במבני מגורים מדורגים בעלי צביון כפרי. הפרויקט כולל דירות גן, דירות דופלקס, דירות לופט, דירות ארבעה חדרים ודירות חמישה חדרים.

המרכז המסחרי ממוקם בלב הפרויקט והוא משתרע על פני כ-1,500 מ"ר. דמי השכירות הממוצעים במרכז המסחרי עומדים על כ-100 שקל למ"ר לחודש.

עם השוכרים הבולטים במרכז המסחרי נמנים רשת הסופרמרקטים מגה, רשת פיצה רומא, בית קפה, מספרה וחנות לחומרי בניין.

המרכז המסחרי, שנפתח לפני כשנתיים בהשקעה של כ-12 מיליון שקל, צופה לסקייטפארק ולפארק הירוק של השכונה המשתרע על פני כ-27 דונם. לדברי עודד תורג'מן, מנכ"ל חברת אמירי גן, בימים אלה מתקיימים מגעים מתקדמים עם מספר גורמים להשכרת חנויות חדשות במרכז המסחרי, כולל רשתות מובילות ובית קפה שישקיף על הפארק השכונתי.]

חברת אמירי גן הוקמה ב-1995 ומתמחה בבניית בתים צמודי קרקע. לחברה נסיון רב גם בבניית מבני ציבור ודירות למגורים. עיקר פעילות החברה מתמקד בימים אלה באזור גדרה, גן יבנה ומעיין צבי, שם נבנות שכונות קוטג'ים בני 4, 5 ו-6 חדרים במפרט טכני גבוה.