רמי לוי באמת הכי זול

בשיא עונת המבצעים ברשתות המזון, קבלו 3 תובנות כדי לעבור את סערת הקניות בשלום

1. רמי לוי הכי זול. וזה עקבי

גם אם המחירים אצל רמי לוי עלו בשבוע האחרון, עדיין על הסיכום הסופי אין ויכוח. הרשת מקפידה להיות זולה יותר משתי מתחרותיה העיקריות - שופרסל דיל ומגה בול, ולא רק עכשיו.

למעשה, בכל בדיקה שביצע "גלובס" בחודשים האחרונים מציג לוי את המחירים הנמוכים ביותר, בין אם מדובר במוצרי תינוקות, בין אם מדובר בבשר ועוף, ובין אם מדובר בסל כולל. לכן, בשורה התחתונה לקוחותיו של רמי לוי יכולים להיות די בטוחים שאת הקניות לחג משתלם להם לעשות שם.

2. עדיף לקנות רק את מה שצריך

כל אחת מרשתות המזון מציעה עכשיו מבצעי עומק. ערנות של הצרכנים יכולה להפוך את הקנייה לכדאית יותר, אבל חשוב לקנות רק את מה שצריך. כך, למשל, רשת מגה מציעה סרוויס הכולל 18 חלקים בקנייה מעל 600 שקל. מדובר במבצע משתלם למי שממילא חשב לקנות סרוויס, ובמיוחד כשקנייה ב-600 שקל אינה בלתי סבירה לפני החג.

מבצע אחר שמציעה שופרסל יכול בהחלט להשתלם לחובבי היינות. כאן מדובר בקניית 4 יינות ב-100 שקל. כשמדובר בכרמל סלקטד או בקברנה סוביניון של סגל במחיר של 25 שקל ליחידה, מדובר בהצעה לא רעה בכלל.

עם זאת, מבצעים עלולים להיות מטעים ולגרום לצריכת יתר. אין צורך להעמיס על העגלה זוגות ושלשות של מוצרים רק בגלל שהם נמכרים במבצע.

3. בשורה התחתונה - המבצעים משתלמים

ההוצאות של משפחה ישראלית ממוצעת עולות פלאים בתקופת חג הפסח. קניית המזון מצטרפת לקדחת המתנות, לרצון להתחדש עם בגדים חגיגיים, ולהוצאות הרבות על דלק ובילויים בימי החג.

אין ספק כי ריכוז הקניות לחג ברשתות המוזלות כמו שופרסל דיל, מגה בול, רמי לוי, מחסני כמעט חינם או יינות ביתן תוזיל באחוזים ניכרים את ההוצאה, בהשוואה לקנייה של סל זהה ברשתות הרגילות.

לכן, גם מי שבאופן שוטף אינו נוהג לקנות שם ומעדיף בדרך-כלל לקנות קרוב לבית, מוטב שישקיע את המאמץ - אם חשוב לו לצמצם מעט את ההוצאות.