צפו בתמונות: ההסברה הישראלית קמה מהקרשים? מצגת מפריכה "רעב" בעזה

(עדכון) - מצגת PDF בספרדית מופצת בשעות אלה ברשת על-ידי דוברות הליכוד ■ ובינתיים: סרטוני השתלטות לוחמי צה"ל על המשט בעזה - הכי נצפים ב-YouTube ■ התגייסות ברשת למאמצי ההסברה של צה"ל

באיחור של כמעט 36 שעות, נראה כי ההסברה הישראלית לאור אירועי המשט לעזה מתחילה סוף-סוף לעבוד - ולייצר אפקט מסוים מול הגל העצום של שנאה לישראל ששוטף את העולם.

מצגת PDF שמפיצים ברשת גורמים מהליכוד בשפה הספרדית, מפריכה בתמונות שאינן משתמעות לשתי פנים את הטענות על רעב מחפיר השורר לכאורה ברצועת עזה, תוך השוואה למדינות בהן יש אכן ילדים רעבים, גוואטמלה למשל.

לאחר פעולת צה"ל אתמול, בה חיל הים השתלט על ספינות המשט לעזה, עלו ברשת קולות המגנים את ישראל, מבחוץ אבל גם מבפנים. הספינות הגיעו לנמל אשדוד בצהריים והפעילים סירבו לרדת מהן. כוחות של יס"מ הורידו אותם בכוח מהאוניות.

להלן כמה מהתמונות במצגת:

ובינתיים: סרטוני דובר צה"ל צוברים מאות אלפי צפיות ב-YouTube

במקום השני בסרטונים הנצפים ביותר ב-YouTube נמצא סרטון שהעלה דובר צה"ל ובו נראית השתלטות חיילי השייטת על האוניה "מרמרה" במשט לעזה. לסרטון עד כה יש 331,210 צפיות.

גם לסרטון נוסף המראה את ההשתלטות, אף הוא מטעמו של דובר צה"ל, ישנן נכון לשעה זו 159,353 צפיות.

במקביל, ברשת רצה היום התגייסות מקוונת למאמצי ההסברה של צה"ל. ההודעה מזמינה את הגולשים לצפות בסרטון של חיילי צה"ל מותקפים מיד עם הנחיתה על הספינה - צפו בווידיאו.

"חברים, הגיע הזמן שכולנו נתגייס למלחמה. אנחנו יכולים לפחות לגבות את הלוחמים האמיצים שלנו בזה שנתגייס אנחנו למלחמת ההסברה כדי להוציא את האמת לאור. בואו נדאג שהקליפ הזה יקבע את שיא הצפיות שהיה אי-פעם ברשת. זה הזמן באמת להשקיע ולהפיץ את האמת כמו שהיא לעולם", לשון ההודעה.

"כפי שניתן לראות בסרטון, על האוניה היו בריונים תומכי טרור שבאו להתעמת ולהילחם ולא לבצע שום מעשה הומניטארי. הם היו פרובוקטורים, פאנטים, פורעי חוק שסיכנו את חיי הלוחמים שלנו, שרק לאחר שעשו בהם לינץ' ופצעו קשה 3 מהם (ששוכבים כעת בבתי-החולים) נאלצו בלית ברירה לפתוח באש חיה. אל תהיו אדישים! המדינה הזו הולכת לאבדון בגלל אדישות התושבים! שכל העולם מגנה אותנו על הרצון שלנו לחיות ולהגן על עצמנו ומערכת ההסברה שלנו ברצפה, כולנו היינו אדישים. מספיק ודי לאדישות! תתגייסו להסברה!".