מיקרוסופט השיקה בארץ אופיס 2010: המחיר - החל מ-500 שקל

גירסת 2010 כוללת חידושים שונים, כמו תוכנת הדואר אאוטלוק שמציעה יכולות ניהול עם קשרים ברשתות חברתיות וגם חיבור של מעבד התמלילים וורד לעבודה על המסמכים באינטרנט

מיקרוסופט ישראל השיקה היום את אופיס 2010 לקהל הפרטי. הגרסה החדשה תהיה זמינה מהיום בעשר שפות והחל מה-8 ביולי גם בממשק בעברית.

גרסת 2010 כוללת חידושים שונים, כמו תוכנת הדואר אאוטלוק שמציעה יכולות ניהול עם קשרים ברשתות חברתיות וגם חיבור של מעבד התמלילים וורד לעבודה על המסמכים באינטרנט באמצעות שירות אחסון הקבצים של החברה - Sky Drive.

היכולת הזו בעצם מאפשרת לערוך מסמך בכל מחשב עם דפדפן אינטרנט, גם אם לא מותקנת בו אף גרסה של אופיס. חידוש נוסף באופיס 2010 הוא הדרך בה הצרכנים יוכלו לרכוש את התוכנה.

מיקרוסופט מציעה לקבל את הערכה על כל מחשב חדש, באמצעות התקנה שלו מראש. ההפעלה תאפשר ללקוח לקבל בקלות את הגרסה שיבחר (מבין 3 גרסאות) ולהתחיל לעבוד מיידית.

למהלך זה חברו יצרני הפי.סי: אייסר, אסוס, דל, HP, לנובו, סמסונג, סוני וטושיבה. להערכת מיקרוסופט, בשנה הקרובה כ-100 מיליון מחשבים ניידים ישווקו עם אופיס 2010 שמוטמעת בהם מראש. בנוסף, ניתן יהיה להוריד את אופיס מאתר Office.com לכל מחשב קיים.

המחיר הוא החל מ-500 שקל.