הכנסותיה של פייסבוק ב-2009 הסתכמו לסך של 800 מיליון דולר - כך דיווחה סוכנות "רויטרס", שציטטה מקורות בלתי מזוהים.
אותם מקורות אמרו כי הרווח הנקי של פייסבוק בשנה שעברה עמד על עשרות מיליוני דולרים.
ב-6 שנות קיומה נאבקה החברה הפרטית להגיע לרווחיות, ונתון ההכנסות הוא בבחינת צעד גדול לרשת החברתית. כמחצית מהסכום הזה הניבה החברה מהפרסומות אותן רואים הגולשים במהלך גלישתם באתר.
ציפיות מוקדמות דיברו על הכנסות של 500 מיליון דולר, רמה שעדיין היתה נחשבת למצוינת כשמדובר באתר האינטרנט הגדול בעולם.
פייסבוק, שהגיעה לחצי מיליארד משתמשים רשומים, לא מיהרה להסגיר תוצאות כספיות מאז הקמתה.
מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, אמר כי הוא אינו מעוניין לקבל החלטות פזיזות עבור החברה שלו, וכי הוא שבע-רצון מהמסלול הנוכחי, בו היא צועדת.
נציין כי מספר גורמים צופים כי החברה תהפוך לציבורית ב-2011.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.