HOT ננזפה על שידור הסרט "סקס והעיר הגדולה" אחר-הצהריים

מועצת הכבלים: הסרט "סקס והעיר הגדולה" שובץ לשידור בשעות אחר-הצהריים, וזאת למרות שנכללו בו סצנות מיניות אשר שעת שידורן אינה מתחשבת בגיל הצופים ■ עם זאת, המועצה בחרה שלא לקנוס את HOT

חברת הכבלים HOT ננזפה על שידור הסרט "סקס והעיר הגדולה" בשעות אחר-הצהריים, למרות שאינו מיועד לצפייה לילדים.

מועצת הכבלים והלוויין קבעה כי HOT הפרה את כללי התקשורת בשיבוץ הסרט המבוסס על סדרת הטלוויזיה הפופולרית, כמו גם את הסרטים "תשוקה חותכת" ו"משפחת בורג'יה", לשידור בשעות הצהריים והערב המוקדמות. אולם עם זאת, המועצה בחרה שלא לקנוס את החברה.

על-פי בדיקת המועצה, סרט הקולנוע "סקס והעיר הגדולה" שובץ לשידור בשעות אחר-הצהריים, וזאת למרות שנכללו בו מספר סצנות מיניות אשר שעת שידורן אינה מתחשבת בגיל הצופים. כך גם הסרטים "משפחת בורג'יה" ו"תשוקה חותכת", שנכללו בו סצנות אלימות ומיניות הקשות לצפייה.

המועצה קבעה כי יש לשדר תכנים מסוג זה לאחר השעה 22:00, ולכן "דרשה מ-HOT להקפיד על עמידה בהוראות הדין והכללים".

במקביל, המועצה דרשה מ-HOT כי סרט הקולנוע "ללכת עם, להרגיש בלי", אשר שודר בערוץ HOT fun, ישודר במסגרת הערוצים המיועדים למבוגרים בלבד, שם יוגבל באמצעות דרישת קידוד ומגבלת שעות שידור.

יו"ר המועצה, ניצן חן, מסר בתגובה כי "המועצה רואה חשיבות רבה בהגנה על ילדים ונוער מפני שידורים מזיקים, ולכן קבעה בכללי התקשורת הוראות בדבר מועד שיבוץ תוכניות ומתן מידע על תכנים מזיקים. אי-ההקפדה על הכללים מונעת מההורים את האפשרות לפקח על התכנים בהם צופים ילדיהם.

"אנו רואים בחומרה יתרה את שיבוץ הסרטים בשעות מוקדמות, כמו גם את שיבוצו של סרט המיועד למבוגרים, במסגרת ערוצים אשר הינם נטולי מגבלות דוגמת דרישת הקידוד".