עדן אברג'יל: "אני שונאת ערבים; בכיף הייתי טובחת בהם"

החיילת שהצטלמה עם פלסטינים כפותים: "אני לא מצטערת ולא מתחרטתתתת; אני שונאת ערבים ומייחלת להם כל רע ובכיף הייתי הורגת אותם אפילו טובחת"

עדן אברג'יל עדיין מסרבת להפנים את הנזק התדמיתי שהסבה לישראל: "אני לא מצטערת ולא מתחרטתתתת", כותבת אברג'יל, כתגובה לסטטוס שהעלתה בעמודו של הבלוגר עומרי חיון מתפוז בפייסבוק. "אני לא אנושית כלפי רוצחים",כתבה. "אני שונאת ערבים ומייחלת להם כל רע ובכיף הייתי הורגת אותם אפילו טובחת", מוסיפה אברג'יל.

לתגובות של אברג'יל בבלוג 404 של עידו קינן - לחצו כאן

בסטטוס המקורי, שהוביל לשרשרת התגובות הבוטות והמזעזעות של אברג'יל, תקפה אברג'יל את חיון, לאחר שהשתמש בתמונתה כתמונת הפרופיל האישית שלו, במסגרת פיצ'ר פרודי אותו יצר הבלוגר קינן. "תגיד לי זה מה זה נראלך שהתמונה בצד היא תמונה מצחיקה? יש גבול!!!", כתבה אברג'יל.

עוד היא כותבת: "לא מאמי לא הרסו לי את החיים אני לא יכולה להרשות לעצמי שאוהבי ערבים יהרסו לי את החיים המושלמים שאני חיייה!!!" (הטעויות במקור), כותבת אברג'יל, בתגובה למשתמש שדווקא הביע חמלה לגבי כך שבגלל "תמונה כל כך פשוטה וכל כך תמימה הרסו את חייה".

נזכיר כי הסערה התקשורתית סביב אברג'יל החלה לפני שלושה ימים, כאשר תמונות שלה, בהן היא מצולמת במדים וברקע פלסטיניים אזוקים וקשורי עיניים, הועלו לבלוג "סחים, הם בכל מקום", ומשם מצאו את דרכם במהירות לכל פינה ברשת, ולכלי התקשורת העולמיים, מה שיצר משבר הסברתי לא קטן.