קו מנחה רוכשת את השליטה בבלוג הטכנולוגי 140

אתר 140, שהוקם לפני שנה ע"י העיתונאית מעיין כהן, עוסק בסיקור תחומי האינטרנט, המדיה והטכנולוגיה ■ בעקבות רכישת מלוא הזכויות באתר ע"י קו מנחה תפרוש כהן מהמיזם

קו מנחה Let Me Know Technology מקבוצת קו מנחה , המחזיקה 50% בבלוג הטכנולוגי www.140.co.il, פרסמה במסגרת דו"חותיה הכספיים כי רכשה את מלוא השליטה באתר.

אתר 140 הוקם לפני שנה על-ידי העיתונאית מעיין כהן, ועוסק בסיקור תחומי האינטרנט, המדיה והטכנולוגיה. בתחילת השנה נכנסה קו מנחה כשותפה באתר על-ידי רכישת 50% מהזכויות באתר.

בעקבות הרכישה של מלוא הזכויות באתר על-ידי קו מנחה תפרוש כהן מהמיזם בסוף החודש.

כהן מסרה בתגובה: "140 חגג בתחילת החודש יום-הולדת שנה, במהלכה רשם צמיחה עקבית בכל פרמטר, ואין ספק כי לשותפות עם קו מנחה יש תרומה מכרעת לכך. זה הזמן להעביר את המושכות לקו מנחה, שתמשיך לפתח את האתר על הצד הטוב ביותר".

צח דרוקר, מנכ"ל קו מנחה LMK, מסר בתגובה: "אנו מודים למעיין על תקופת העבודה המשותפת ומאחלים לה הצלחה בדרכה החדשה. בלוג 140 תפס בשנה האחרונה מקום של כבוד בזירת החדשות מתחום הדיגיטל, ואנו בקו מנחה LMK סבורים כי הבלוג יכול וצריך להתחרות כשווה בין שווים באתרי האינטרנט של 'העולם הישן' של עיתונות האינטרנט".

אורי רודריגז-גרסיא, מנהל התוכן של קו מנחה, מסר: "בלוג 140 יעבור בתקופה הקרובה שדרוג משמעותי, הן ברמת התכנים והן ברמת העיצוב. אנו נמצאים בתקופה בה עולמות התוכן והטכנולוגיה נפגשים ומתמזגים, ולכן הוחלט להרחיב את תחומי העיסוק של 140 לתחומים נוספים בעולם הדיגיטל, כגון גאדג'טס, גיימינג, צרכנות טכנולוגית, ועוד; וכמובן לשמר את תחומי העיסוק המגוונים בהם מוביל הבלוג כיום: חדשות מדיה, טכנולוגיה ואינטרנט, מדיה חברתית, חדשנות וסלולר. בקרוב יצטרפו לבלוג כותבים ובלוגרים נוספים, שיתנו זווית אישית וייחודית לעולמות התוכן בבלוג".