מרים פיירברג: "בקריית השרון בנתניה יש 'בניינים בהריון'"

ראש עיריית נתניה אמרה "רק בה יכולים לשמוע על שלושה תינוקות מאותו הבניין שנולדו באותו הלילה" בערב הנחת אבן הפינה לפרויקט המרכז המסחרי שמקימה בשכונה חברת רבוע כחול נדל"ן

‏"שכונת קריית השרון בנתניה היא השכונה הכי צעירה, יש בה 'בניינים בהריון' ורק בה יכולים לשמוע על שלושה תינוקות מאותו הבניין שנולדו באותו הלילה", כך אמרה אמש ראש עיריית נתניה מרים פיירברג בערב הנחת אבן הפינה לפרויקט המרכז המסחרי אלון קריית השרון שמקימה בשכונת קריית השרון בעיר חברת רבוע כחול נדל"ן מקבוצת אלון.

המרכז המסחרי החדש מוקם על מגרש בשטח 19 דונם בלב קריית השרון עם זכויות בנייה של כ-40 אלף מ"ר. השלב הראשון של הפרויקט, בו החלה החברה, בהשקעה של כ-150 מיליון שקל כולל עלויות הקרקע, יכלול מרכז שכונתי בהיקף של כ-27 אלף מ"ר, מהם 12 אלף מ"ר ישמשו לחנייה. בטקס נכחו אמש מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, בעל השליטה בקבוצת אלון, דודי ויסמן, ומנכ"ל רשת רבוע כחול, זאב וורמברנד.

עוד הוסיפה פיירברג כי "שכונת קריית השרון ממשיכה להתפתח בקצב מדהים ואנחנו כל הזמן פועלים להדביק את הקצב. פתיחת המרכז המסחרי החדש תשלים מערך שירותים נרחב שהקמנו לטובת תושבי הקריה".

פיירברג ציינה בפני אורחי הטקס כי לאחריו היא צפויה להגיע לערב הצדעה שהעירייה ארגנה לתיירים הצרפתים "שהמשיכו להגיע לנתניה גם בתקופות הקשות" וציינה שהיא מקווה להקים בקריית השרון תחנת רכבת שלישית לעיר, לאחר הרכבת שקיימת באזור התעשייה הישן וזו שמתוכננת באזור התעשייה קרית ספיר.

בטקס ציין שטיין כי "המרכז המסחרי אלון קריית השרון הוא הפרויקט הראשון שתכנונו נעשה בשיתוף מלא של תושבי השכונה ועל כך גאוותנו. אני מקווה שההליך המבורך יהווה דוגמא לפרויקטים נוספים בישראל. מדובר באחת השכונות הצעירות והממריאות ביותר בארץ והמרכז השכונתי החדש ימלא את הפונקציות שהיו חסרות עד כה וישפר משמעותית את איכות החיים באזור."