מתרחבת בארה"ב: ביג קונה מרכז מסחרי בטקסס ב-35.5 מ' ד'

שטחו המסחרי הכולל של המרכז הינו כ-19,370 מ"ר, שיעור התפוסה במרכז הינו 98.8%, ודמי השכירות הצפויים למרכז בשנה הראשונה הינם כ-3 מיליון דולר

חברת ביג מרחיבה את הפעילות בשוק האמריקני. החברה דיווחה היום כי חברת בת אמריקאית בבעלותה המלאה חתמה על הסכם לרכישת מלוא הזכויות במרכז מסחרי פתוח מניב בארה"ב, Shops at Vineyard Village, הממוקם בעיר Euless שבטקסס (בין הערים דאלאס ו-Fort Worth), במחיר של 35.5 מיליון דולר.

עוד מדווחת ביג כי בכוונת חברת הבת לקבל מימון ממוסד פיננסי בארה"ב באופן שבו עם העמדת המימון ע"י המוסד הפיננסי יושבו לחברה חלק מההלוואה וההון. כמו כן שוקלת החברה להכניס משקיע מוסדי ישראלי כשותף לעסקה.

שטחו המסחרי הכולל של המרכז הינו כ-19,370 מ"ר, שיעור התפוסה במרכז הינו 98.8%, ודמי השכירות הצפויים למרכז בשנה הראשונה הינם כ-3 מיליון דולר. במרכז מצויים מספר שוכרי עוגן, דוגמת Ross, Bed Bath & Beyond, CompUSA, Marshall's, Staples, Petsmart, Party City, Dollar Tree.

איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, מציין כי ביג ממשיכה באסטרטגיית ההתרחבות בארה"ב , זו העסקה הראשונה בה רוכשת החברה, באמצעות חברת הבת, 100% מהזכויות במרכז מסחרי פתוח מניב בארה"ב. קודם לכן, רכשה החברה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת Kimco, תיק נכסים במחיר רכישה המשקף שווי של 518 מיליון דולר, המורכב מ-22 מרכזי קניות פתוחים, בשטח מסחרי כולל של כ-330,000 מ"ר. עוד מציין בר זאב, כי מספר גופים מוסדיים ישראלים הביעו התעניינות בשותפות בפרויקט.

ביג מרכזי קניות מתמחה בהקמה ובניהול של מרכזי קניות פתוחים ממותגים בישראל, בארה"ב, בהודו ובסרביה. ביג הינו המותג המוביל של מרכזי קניות פתוחים בישראל. נכון להיום, מחזיקה ומנהלת החברה 15 מרכזים ברחבי הארץ, בהיקף של כ-210,000 מ"ר שטח מסחר. בנוסף, נמצאת כיום החברה בשלבי פיתוח של 12 מרכזים מסחריים נוספים בארץ ובחו"ל, שצפויים להיפתח במהלך השנים 2010-2013.