הרצל ארביב פורש מניהול מוטורולה טלפונים סלולריים

ההחלטה התקבלה על רקע הפיצול במוטורולה העולמית, שבמסגרתה הוקמו שתי חברות נפרדות - לטלפונים סלולריים ולשירותים לבית - וכן בעקבות שינויים בחטיבת הסלולר

הרצל ארביב, מנכ"ל מוטורולה טלפונים סלולריים, הודיע על כוונתו לפרוש מהחברה. ההחלטה התקבלה על רקע הפיצול בחברה העולמית, שבמסגרתו הוקמו שתי חברות נפרדות - לטלפונים סלולריים ולשירותים לבית - וכן בעקבות שינויים בחטיבת הסלולר והמאמצים להחזיר אותה למרכז הבמה העולמית. מוטורולה ישראל נמצאת בתהליך התייעלות כואב בשנה האחרונה.

ארביב הקים את חטיבת הטלפונים הסלולריים ב-1996 לאחר קריירה מגוונת ב-CMS (לימים HP ישראל), ומשם פרש כסמנכ"ל. במהלך כהונתו במוטורולה טלפונים סלולריים רשמה החברה הישגים בארץ, בטורקיה, באפריקה ובמזרח אירופה. "אני משוכנע ומאמין כי מוטורולה טלפונים סלולריים תחזור בקרוב להיות מובילת שוק, בהתבסס על האסטרטגיה וסל המוצרים החדשים", אמר ארביב ל"גלובס". בשיחה עם עובדי החברה הוא ציין כי השינויים שעוברת מוטורולה העולמית, שהשפיעו על כל הארגונים במוטורולה, הביאו להחלטתו לפרוש וללכת לקריירה חדשה.

השבוע ביקר בארץ סגן נשיא בכיר שאחראי על ישראל במוטורולה טלפונים סלולריים. בפגישותיו עם המפעילים הדגיש את מחויבותה של מוטורולה לשוק הישראלי ואת התאמת השוק לאסטרטגיה. הוא אמר שקו המוצרים של מוטורולה יתאים לשוק הישראלי המתקדם, במיוחד לאור ההשקה האחרונה של מכשיר המיילסטון ומכשירים נוספים שיבואו בעקבותיו כבר בשנה זו. מועד פרישתו של הרצל לא נקבע עדיין.