הפרובוקציה החדשה של בני סלע: "אני רצחתי את תאיר ראדה"

במסגרת עדותו במשפט על בריחתו טען סלע כי הוא זה שרצח את הילדה בקצרין ■ בעבר כבר נבדקו דיווחים שקשרו את סלע לפרשת רצח תאיר ראדה, אשר שללו את מעורבותו מכל יסוד

האנס הסדרתי בני סלע ממשיך לעשות צרות: במסגרת העדות במשפטו על הבריחה המפורסמת טען היום (א') סלע כי הוא זה שרצח את הילדה תאיר ראדה בקצרין, וגם כי ניסה לאנוס עוד 3 נשים בזמן שנמלט ממאסר לפני כ-4 שנים.

יצוין כי בעבר כבר נבדקו דיווחים שקשרו את סלע לפרשת רצח תאיר ראדה, אשר שללו את מעורבותו מכל יסוד.

כנגד סלע, עליו נגזר העונש החמור ביותר שקיבל עד כה עבריין מין בישראל - 35 שנות מאסר בפועל, מתקיים בימים אלה משפט בגין בריחתו ממשמורת חוקית. הוא נמלט אז בשעה שהובא לדיון בעניין עתירה שהגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב - עתירה אחת מני רבות שהגיש סלע, שנחשב ל"שיאן העתירות" לאורך השנים.

סלע ניצל רגע של חוסר תשומת-לב מצד הסוהרים ששמרו עליו, זינק מעל הגדר ונמלט - עד שנתפס שוב כעבור כשבועיים באזור נהריה.

היום, עם תחילת שלב ההוכחות במשפטו בבית המשפט בראשון-לציון, ביקש סלע לדחות את הדיון וטען כי לא קיבל את מלוא חומר החקירה כדי להתכונן כמו שצריך. יחד עם זאת ביקש סלע למסור הצהרה בפני בית המשפט, בה אמר כי במהלך הבריחה שלו מהכלא "הוא ניסה לאנוס 3 נשים שונות בכרמיאל וכן תקף ורצח את הנערה תאיר ראדה".

למרות בקשתו של "העותר הסדרתי" לדחות את הדיון, הבהיר התובע בתיק כי כל החומר נמצא ברשותו.

ביהמ"ש כבר קבע: רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה

בחודש שעבר הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת דווקא את רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה. שופטי המחוזי הטילו על זדורוב עונש מאסר עולם בגין עבירת הרצח וכן עונש שנתיים מאסר בפועל בחופף למאסר העולם. בנוסף, נגזרה על זדורוב שנת מאסר אחת על-תנאי למשך שנתיים.

"נקבע כי מדובר במארג ראייתי, איכותי, צפוף, אשר לא הותיר ספק בדבר אשמתו של הנאשם רומן זדורוב ברצח", כתבו סגן נשיא בית המשפט השופט יצחק כהן והשופטים חיים גלפז ואסתר הלמן בהכרעת הדין.

ב-6 בדצמבר 2006 נמצאה גופתה של ראדה, בת 13 מקצרין שברמת-הגולן, בחדר השירותים בבית-ספרה "נופי גולן". על גופתה נמצאו סימני דקירה רבים, וניכר כי היא נרצחה באכזריות רבה. במהלך החקירה נבדקו כיווני חקירה רבים, אולם בסופם נעצר חשוד אחד בפרשה: רומן זדורוב, פועל בניין בן 32, שעבד ביום הרצח בשטח בית-הספר.