המשטרה: יש התפתחות בחקירת הרצח ב"בר נוער" ההומו-לסבי

בטבח במועדון "בר נוער" בת"א, שאירע לפני 15 חודשים, נרצחו שני צעירים ■ למשטרה היו עד כה מספר חשודים במעשה, אך לאחרונה האפשרויות צומצמו

מתקרבים לפתרון תעלומת הרצח? תחת צו איסור פרסום גורף וחמור על פרטי הפרשה, ניתן לפרסם הערב (א') כי חלה התקדמות מסוימת בצמצום זהות האדם שביצע את הטבח ב"בר נוער" בתל-אביב, בו נרצחו ניר כץ ז"ל בן ה-24 וליז טרבושי ז"ל בת ה-16.

בתקופה האחרונה המשיכו צוותים רבים ביחידה המרכזית של מרחב תל-אביב במשטרה לעסוק בפרשה וניסו למצוא כיווני חקירה שלא נחקרו. עד כה, 15 חודשים אחרי הרצח, היו מספר מסוים של אנשים שחשודים במעשה, אך כרגע יש צמצום שלהם, וכך, אולי, יגיעו במשטרה לפתרון התעלומה.

15 חודשים עברו כאמור מאז הרצח במועדון הנוער ההומו-לסבי בתל-אביב, ולמשטרה עד כה לא היה קצה חוט לגבי זהות הרוצח שנמלט מהמקום מבלי להשאיר עקבות.

לקראת מצעד הגאווה האחרון בירושלים השנה, אמר אז המפכ"ל דודי כהן כי "אירוע הירי בבר-נוער היה קשה, והוא עדיין נתון תחת צו איסור פרסום. אני עוקב אחרי החקירה שעורכת ימ"ר תל-אביב, שעבדה הרבה בשנה האחרונה באמצעים טכנולוגיים וחקירתיים, אך נכון לרגע זה אין התפתחות חדשה בחקירה".

יחד עם זאת, המפכ"ל ציין אז כי הוא "עדיין מאמין כי הרצח בבר נוער יפוענח".

כחלק מחקירת הפיגוע, אספה המשטרה את מצלמות האבטחה מבתי העסק סביב למועדון ההומו-לסבי במרכז תל-אביב. המרחק ואיכות הצילום מקשים ללמוד יותר מדי על זהותו של היורה, אם אכן מדובר בו.

המשטרה עדיין חוקרת ומנסה להבין כיצד נכנס אדם חמוש לתוך הבניין, ירד לקומת המרתף, ירה לכל עבר ואחר-כך יצא בלי שאף אחד הצליח להבחין בו.