"האח הגדול" מתנייד: מאות אלפים צופים בתוכנית בסלולר

בחברת פלאפון בלבד נרשמו כ-250 אלף צפיות ב"האח הגדול" בטלוויזיה הסלולרית ■ גם מסלקום ומאורנג' נמסר כי נתוני הצפייה ב"האח הגדול" גבוהים יותר מאשר בשנה שעברה

אוהבי "האח הגדול" לא מצליחים להתנתק מדיירי הבית. ב-10 הימים האחרונים מאז עלתה התוכנית לאוויר בערוץ 2, מאות אלפי צופים ממשיכים לצפות במתרחש בבית גם דרך הטלפון הנייד. בחברת פלאפון בלבד נרשמו כ-250 אלף צפיות בטלוויזיה הסלולרית.

מנהל אגף התוכן בפלאפון, מוטי כהן, מסר היום (ב') כי "'האח הגדול' היתה התוכנית הנצפית ביותר ב-2009 ושברה שיאי צפייה של כ-600 אלף צפיות בכל עונה. אנו עומדים על כ-250 אלף צפיות, מה שמעיד על החיבור ההדוק בין התוכנית לבין המדיה הסלולרית. קיימת מגמה שככל שאיכות הצפייה טובה יותר, משך הצפייה הולך ועולה".

גם מסלקום ומאורנג' נמסר כי נתוני הצפייה ב"האח הגדול" גבוהים יותר מאשר בשנה שעברה. בין הקטעים הנצפים ביותר ברשת סלקום: הנשיקה בין עמיר לסיון ובנות הבית בג'קוזי.

מכשירי הסמארטפונים, המשווקים ברשתות הסלולר השונות בארץ, מאפשרים חוויית HD עד לנייד. חוויה זו עולה ללקוח לא מעט כסף, בסלקום ואורנג' כל כניסה למצלמות הבית עולה 4.90 שקלים בנוסף לעלויות הגלישה. בחברת פלאפון עלות חבילת התוכן, הכוללת מגוון ערוצי טלוויזיה בין היתר את "האח הגדול", עולה 16.90 שקל לחודש, אם כי עד סוף דצמבר הצפייה ב"האח הגדול" היא ללא תשלום או התחייבות.