גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרויקט מיוחד: 4 הארוחות העסקיות הכי שוות בסיטי של תל-אביב

האוכל מצוין, האווירה נעימה ומעוצבת, אך הסיבה האמיתית שבגללה אתם מגיעים לשם לעסקית היא הבאזז ■ קבלו את המקומות הכי חמים בתל-אביב

פרונטו

לא כל מסעדה יכולה להתגאות לא רק ברשימת לקוחותיה הנאמנים אלא גם ברשימת הלקוחות שגורשו ממנה, שהם לא פחות מכובדים מאלו המורשים להישאר.

רשימת מורשי החתימה בפרונטו היא מיתולוגית כמעט כמו המסעדה עצמה שהפכה ברבות השנים - 22 בחורף האחרון וסוחבת, לסוג של אגדה מקומית בשביל רבים וטובים, וסרט אימה בשביל אחרים.

לא נחזור כאן על כל מעללי רפי אדר, הבעלים והרוח החיה - תרתי משמע - של פרונטו. הדברים ידועים. אלא שמי שכל אלה אינם מפחידים אותו, ובצדק, יפגוש מלכה אמיתית. זוכת פרס נשיא איטליה עברה לא מזמן דירה לשדרות רוטשילד פינת הרצל. מבט מהיר על השולחנות מוכיח שלא הסקנדלים האחרונים ולא שלוש דקות ההליכה הנוספות ירחיקו מכאן את צ'פאי ואלאלוף, את יואל מרקוס ואת דוד קוליץ, את איתן רף ואת שלמה אליהו.

אלה, וגם סתם אחרים שהפרוטה מצויה בכיסם, לא זול כאן אפילו בצהריים, נהנים כבר שנים מפסטה נפוליטנה שגם מאמא רומאית הייתה חותמת עליה, מריזוטו יומי משובח שעבר שדרוגים מופלאים לאחרונה תחת ידיו של השף הצעיר החדש דייויד פרנקל - עוד סיבה להגיע לכאן, האיש הספיק בימיו הקצרים להתמחות בנומה הדנית שהוכתרה לא מזמן למסעדה הטובה בעולם, ומטירמסו ופנקוטה שדורות של תל אביבים כבר טעמו.

פורטרטים של אורי ליפשיץ מפארים את החלונות, בר גבוה מארח את המאחרים ועל התזמורת כולה מנצח כרגיל המאסטרו אדר, ג'ינג'י לוהט שגם מי שלא מתלהב ממנו יודה שהוא, איך נאמר זאת בעדינות, דמות צבעונית במיוחד.

זמן עסקית: א'-ה' 12:30-17:00 ■ מנות מומלצות: פסטה נפוליטנה, ריזוטו ■ לקוחות קבועים: צ'פאי, יואל מרקוס, דוד קוליץ, איתן רף, שלמה אליהו ■ טווח מחירים: 66-120 שקל למנות עיקריות כשהמנה הראשונה כלולה במחיר ■ פרונטו: הרצל 4 תל-אביב, 03-5660915

הוטל מונטיפיורי

קונגלומרט המסעדות של רותי ומתי ברודו אינו נח לרגע. מי שחשב שהוטל מונטיפיורי, אולי המיזם השאפתי ביותר של בני הזוג, יגרום להם לעצור ולנוח קצת, התבדה במהרה אחרי שנפתחו הבר והקפה בשדרות רוטשילד 12. בימים אלו כבר שוקדת רותי ברודו על מעדנייה חדשה ברחוב יהודה הלוי.

ועדיין, הוטל מונטיפיורי יכול בקלות להיחשב לגולת הכותרת, עד כה, של חברת R2M Corporation , כפי שנקראת החברה המאגדת גם את הקופי בר והבראסרי הוותיקות ואת שני סניפי הבייקרי.

מי שאינו מסתפק במלון הבוטיק המעוצב והיוקרתי שמעל המסעדה, או לחלופין אינו יכול להרשות לעצמו ללון בו ולחוות את תל-אביב מזווית שונה, ומי שלא יכול אפילו לממן את מחיר ארוחת הערב הלא זולה במסעדה הצמודה, ישמח לשמוע שהוטל מונטיפיורי, המסעדה, מציעה בצהרי היום ארוחות עסקיות במחירים אטרקטיביים במיוחד, שבזכותם תוכלו לא רק ליהנות מהאוכל הצרפתי-ויאטנמי (תודו שלא ידעתם שיש דבר כזה) אלא גם לחכך מרפקים עם אצולת הממון המקומית שחלק ממנה כבר הפך מזמן את המקום למשרדו הפרטי כפי שיודעים לספר מדורי הרכילות.

מנה מוצלחת במיוחד היא למשל מנת צלעות החזיר עם בייקון וגבינת מנצ'גו (92 שקל). גם מרק פירות הים, הלא הוא ה'טום יאם' (105 שקל) אינו קוטל קנים. במחירם של מנות אלו תוכלו בצהריים לקבל ללא תוספת מחיר גם מנות ראשונות כדוגמת קוקטייל השרימפס הנהדר או מרק הקונסומה עם רביולי כבד האווז שהוא אולי המנה הטובה ביותר כאן. אי אפשר שלא להזכיר את ארוחות הבוקר המצוינות והכל באווירה הקולוניאליסטית משהו, המזכירה בית מלון אנגלי משובח במזרח הרחוק.

זמן עסקית: א'-ה' 12:00-17:00 ראשונה, עיקרית, קפה ומתוק קטן ■ מנות מומלצות: צלעות חזיר עם בייקון וגבינת מנצ'גו; מרק פירות ים (טום יאם); קוקטייל שרימפס; מרק קונסומה עם רביולי כבד אווז ■ לקוחות קבועים: גיורא עופר, צביקה ונטלי בארינבוים, אפרת פלד ■ טווח מחירים: הכול במחיר העיקרית: 68-160 שקל ■ הוטל מונטיפיורי: מונטיפיורי 36, 03-5646100

סושיאל קלאב

רותי היא אחת הברמניות הכי מקצועיות שיצא לי לפגוש. לצערו הרב של הכבד שלי פגשתי לא מעט.

השעה המוקדמת לא עושה עליה שום רושם ועוד לפני שהיא מניחה לפני תפריט, היא ניגשת לפריזר ומוציאה בקבוק סטולי. כשאני מסביר בנימוס שאני עדיין מנסה להרוג את הזוברובקה של אתמול בערב, היא מחייכת ואומרת: "אתה חייב לי אחת" ומתכוונת בדיוק לההיפך מזה.

סושיאל קלאב היא השם החם של עולם המסעדנות המקומי בשנה האחרונה.

קבוצת היזמים הצעירה המכונה 223, על שם הבר הראשון שלהם בצפון רחוב דיזנגוף כובשת בשנתיים האחרונות את חיי הלילה של תל-אביב לפחות מצדם המהוגן והשבע.

בעזרת השף המוכשר מיכאל גרטופסקי, אקס הרברט סמואל, כובשים עכשיו אנשי 223 גם את הצהריים התחרותיים של תל-אביב, והם עושים זאת כאמור באחת הזירות הקשות ביותר בעיר.

ב-13:00, כשאני מסיים את מחבת הדייגים הטוניסאית שלי, שם קוד לחריימה משודרגת וטעימה מאד של קציצות דגים, מתמלאים השולחנות בעשרות אנשי עסקים, חלקם הגדול מיובאים. מה שנחשב לאחת המסעדות הכי סקסיות בערב, מתפקד היטב גם כמקום סולידי לעסקית ומישהו כאן יודע בדיוק על איזה קו לעצור את כפתור הווליום במערכת. המוזיקה חושנית אבל לא מטרידה, המלצרים סחבקים אבל לא מדי והכל כאן משדר אווירת כיף משוחרר, בלי לעבור את הגבול.

סלט הניסואז הכולל טונה טרייה שנכבשת במקום וביצים חצי קשות הוא דוגמה מעולה ליד הטובה של השף גרטופסקי .

לפני הניסואז וקציצות הדגים אני מספיק לטעום גם כבד קצוץ גס, חייתי כמעט ומאד טעים. הבצל המטוגן המוגש אתו הוא כמעט פריך ומשתלב מצוין, הופך את הגהקטע לייבר של השטייטעל למנה סקסית מהמאה ה-21.

עוגת גבינה ניו-יורקית לקינוח, אספרסו קצר, כוס בירת פילזנר צ'כית מהחבית ואני מוכן שוב לעסקים. בקושי רב אני נזכר שבעצם אף אחד לא רוצה לעשות איתי עסקים. ההפסד כולו שלהם. היו קונים אותי בזול עכשיו.

זמן עסקית: א'-ה' 12:00-16:00 ■ מנות מומלצות: סלט ניסואז, חריימה, כבד קצוץ ■ לקוחות קבועים: הנהלת בנק הפועלים, הנהלת הבינלאומי הראשון, משרד עו"ד ש. הורוביץ, הנהלת מנורה מבטחים, בנק אדמונד דה-רוטשילד ישראל, בכירי סלקום ■ טווח מחירים: 59-79 שקל למנה ראשונה ועיקרית ■ סושיאל קלאב: שדרות רוטשילד 45 (אפשר להיכנס גם מאחד העם 54 ואם הכתובת הזו מוכרת לכם, אתם צודקים). 03-5601114

יבנה-מונטיפיורי

יונתן רושפלד, כך נדמה, הופך בשנים האחרונות משף כוכב-עליון המאכיל את המאיון ומי שרוצה להתחכך בו, לאיש עסקים משומן בפני עצמו. כשהוא מסתובב בערב עם הסיגר הנצחי שלו, הוא כבר דומה יותר ללקוחות שלו מאשר לטבח הנערץ עליהם.

אבל כל זה נסלח ונשכח, אם זה בכלל מפריע לכם מלכתחילה, כשמגיעה עוד צלחת מהמטבח.

בערב שישי על הבר של הביסטרו החדש שלו, יבנה מונטיפיורי שמו ונחשו היכן הוא נמצא, אפשר לזהות בעין בלתי מזוינת לא מעט קולגות של הרושפלד שבאו לעשות ריגול תעשייתי ואפילו הם אינם מצליחים להתאפק מלשחרר כמה אנחות תענוג לא מרוסנות.

מרק הבצל של יבנה-מונטיפיורי לא היה מבייש גם את "פייד דה קושון" האגדית בלאז האל, אקס השוק הסיטונאי של פריז. הפארידה ברוטב העגבניות שמגיעה אחריו היא כבר מנה מסרט אחר לגמרי, ים תיכוני הרבה יותר ולא פחות מוצלח. האקלרים לקינוח מוכיחים שוב שכולסטרול הוא לא הכול בחיים. אם עוצמים עיניים ולוקחים עוד לגימה מהיין הטוב מעמק הרון אפשר בקלות לדמיין שאתה בניו יורק. לא חייבים. תל אביב של שנות ה-2,000 מספקת לפעמים אוכל לא פחות טוב.

זמן עסקית: 12:00-16:00 ■ מנות מומלצות: שניצל, סלט ארטישוק, ביף בורגניון, המבורגר פואה גרה, דג לברק ■ לקוחות קבועים: עופרה שטראוס, רני רהב, יהודית טיומקין, אורי גוטליב ■ טווח מחירים: 56-132, ראשונה ועיקרית * ביסטרו יבנה מונטיפיורי: מונטיפיורי 31, ת"א, 03-5666189

קינוח חובה

בייקרי 29 הוא בדיוק מה שהרופא רשם לכם כדי לחזור למשרד עם חיוך מחשיד

נטע קורין מכירה מקרוב מאוד את עולמם של לקוחותיה. האישה הצעירה הנאה ונעימת הסבר הזו הייתה עד לא מזמן לביאה לוחמת בוול סטריט, האבא של כל אחד העמים 54 בעולם.

לפני שנתיים חזרה לישראל שאותה עזבה בגיל 5. הלב הוביל אותה לכאן. קורין החליטה ל"עשות מה שהיא רוצה" - לא ממש פשוט כשחושבים על זה. את קרן הגידור שלה במנהטן היא מנהלת מכאן בשלט רחוק כשהיא יושבת בשולחן פינתי בבית הקפה והמאפייה שפתחה באחד העם 29, במרחק נגיעה מהבורסה.

"הערב יהיו כאן 22 לקוחות ועוד 3 שומרי ראש", היא צוחקת. "מאייפאק. אני תורמת גדולה שלהם".

בייקרי 29 הוא לא עוד בית קפה ומאפיה עם שם אופנתי במיוחד. את כל רווחיה תורמת קורין ל'אימפקט' - קרן מלגות לימודים לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם. שיחה קצרה איתה תמס גם את ליבו של אחרון הציניקנים.

בית הקפה הוא חלבי וכשר ותחת הנהגתו של השף המוכשר ירון אזולאי מציע גם ארוחות ערב בהזמנה מראש לקבוצות קטנות. ביום שבו ביקרתי כאן הכין אזולאי דים סאם ודג לאורחיו החשובים. אני הסתפקתי בבריוש שוקולד מעולה, פיצה ביאנקה עם זוקיני וחבילת עוגיות גרנולה ממכרות שלקחתי הביתה לאשתי.

בייקרי 29. אחד העם 29, 03-5602020, א'-ה' 07:30-18:00, ו' 07:30- עד כניסת השבת

עוד כתבות

קרן כהן חזון, מנכ''לית ובעלת השליטה בתורפז / צילום: ששון משה

תורפז רוכשת יצרני חומרי טעם בלגית-גרמנית תמורת 48 מיליון דולר

תורפז צפויה לרכוש את קבוצת קלאריס & ווילך באמצעות חברת הבת שלה - פיט ● החברה מייצרת חומרי הגלם היחודיים לתחום הבשר והאפייה ומחזור המכירות שלה הסתכם ב-35.1 מיליון דולר ב-2023

בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף

בורסת ת"א ננעלה ביציבות; אלקטריאון זינקה ב-18%, ישראכרט ב-8%

אל על השלימה גיוס של 100 מיליון דולר, המנייה עולה ב-4% ● הבורסה בת"א מסכמת רבעון ראשון בעליות נאות במדדים המובילים ● לאומי על הדולר המתחזק: "מציע למשקיעים הצעה שאי אפשר לסרב לה" ● באופנהיימר צופים "רוח גבית לשוק המניות האמריקאי לפחות עד שנת 2025"

מנכ''ל האוצר שלומי הייזלר בוועידת מרכז הנדל''ן באילת / צילום: נאו מדיה

מנכ"ל האוצר נגד מנהל רשות המסים: "מס דירה שלישית ירחיק משקיעים משוק הנדל"ן"

לפי מנכ"ל האוצר, שלומי הייזלר, החזרת "מס דירה שלישית" כבר בתקציב הקרוב לא נמצאת על הפרק ● על הביקורת שהעביר ינקי קוינט בכנס התשתיות של גלובס בשבוע שעבר, הוא עונה: "אמירות חמורות ואין בהן דבר וחצי דבר. באוצר יש אנשים מופלאים" ● וזו התוכנית שלו למלא את קופת המדינה, נוכח הגירעון המחמיר

הפגנת חרדים נגד גיוס בני ישיבות,ירושלים / צילום: Reuters, Ammar Awad

מהתקציבים שייעצרו ועד לדיוני החירום באוצר: כל מה שכדאי לדעת על הצו הדרמטי בנוגע לחוק הגיוס

בהתאם לצו הביניים שהוציא בג"ץ, תקצוב הישיבות שתלמידיהן לא מתגייסים ייעצר כבר בשבוע הבא ● בשלב זה, התמיכה בכ-44 אלף תלמידי ישיבות צפויה להיעצר ● באגף החשב הכללי במשרד האוצר, שאמונים על ביצוע התשלומים מתקציב המדינה, מתכוונים ליישם את הצו במועד ● איך זה יעבוד? גלובס עושה סדר

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Mosa'ab Elshamy), אתר החברה, שאטרסטוק

באפריקה הצעירים מנצחים, וביפן מייצרים חיתולים רק בשביל קשישים

בסנגל בוחרים נשיא חדש וצעיר, ובאירופה רוצים להפקיע את הריבית הרוסית ● בינתיים, סין נזכרת שהיא אינה רוצה בחורבן המערב, וארה"ב מנסה למנוע את מושחתי העולם מלהלבין בנדל"ן ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם 

ביתן אינטל בגרמניה / צילום: Shutterstock

אינטל תכננה להשקיע 86 מיליארד דולר באירופה. סטארט־אפ קטן מקשה עליה

קרב פטנטים שחברת שבבים קטנה מנהלת נגד אינטל בגרמניה עשוי לחבל בתוכניות של הענקית באירופה כולה ● ניצחון משמעותי לתביעה נרשם החודש, עם הוצאת צו מניעה זמני נגד מכירת כמה מעבדים של אינטל ● השאלה הגדולה: האם ייפתחו משפטים דומים ביבשת?

מישל וונטסוס, לשעבר מנכ''ל ביוג'ן / צילום: Quris

"ביוג'ן הייתה פסגת הקריירה שלי עד כה": המנכ"ל לשעבר מדבר על התוכניות לעתיד

מישל וונטסוס היה מנכ"ל ביוג'ן בתקופה שבה הייתה במוקד תשומת הלב בעקבות התרופה החדשנית שלה לאלצהיימר, אבל בסוף שילם בכיסאו על הכישלון שלה בשוק ● בראיון ל"גלובס", הוא מגיב על הביקורת שהושמעה נגדו, מספר אילו חברות מעניינות אותו עכשיו ומדבר על ההשקעה שלו בקיוריס הישראלית ● על המיזם החדש שהוא מקים בסינגפור, הוא עדיין לא מוכן לפרט

יזמיות המגורים מדווחות על עלייה בקצב מכירת הדירות בחודשים האחרונים / צילום: שלומי יוסף

דוחות חברות הנדל"ן מגלים: "המשבר ההיסטורי" נמשך בקושי חודשיים

למרות נבואות הזעם והמחסור המתמשך בעובדי בניין בצל המלחמה, יזמיות המגורים מדווחות על התאוששות ● מחודש דצמבר נרשמת עלייה בקצב מכירת הדירות, לא נרשמים עיכובים במסירות, לפי בכירים בענף רוב אתרי הבנייה חזרו לעבוד, ואפילו מדד המניות הענפי רושם תשואת שיא

הורים לילדים שגילם עד שלוש יקבלו החל מתלוש השכר הקרוב תוספת של נקודות זיכוי / אילוסטרציה: Shutterstock

הטבת המס הגדולה שהבטיחה הממשלה נכנסה לתוקף. מה יקרה לנטו שלכם?

הורים לילדים שגילם עד שלוש יקבלו החל מתלוש השכר הקרוב תוספת של נקודות זיכוי, אשר תגדיל להם את ההכנסה הפנויה ● ואולם, מומחים טוענים כי הטבת המס לא תשפיע על מי שבאמת זקוק לה

גזירת סרט בפתיחת משרדי ASI, חברת הבת בהודו יחד עם שגריר ישראל בהודו, נאור גילאון / צילום: תעשייה אווירית

מתחת לרדאר: התעשייה האווירית הקימה חברה בת בהודו

התעשייה האווירית השיקה השבוע את חברת הבת ההודית שלה בניו דלהי ● החברה הוקמה במסגרת שיתוף הפעולה בין התעשייה האווירית לבין DRDO, גוף המחקר והפיתוח בנושאי הגנה של ממשלת הודו

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP, דוברות הכנסת, שאטרסטוק

הדרך לאספקת הפגזים האמריקאיים לישראל עוברת בטורקיה

היחסים בין נשיא טורקיה, רג'פ ארדואן ונשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מתהדקים למרות היחסים המעורערים שהיו בין השניים לאורך השנים ● מדיווח בלומברג, מתברר כי ארה"ב מנהלת מו"מ עם טורקיה לצורך רכישת פגזים וחומרי נפץ, שיאפשרו לה להאיץ את קצב הייצור שלה ולשלוח את חלקם לישראל

''התייצבות ושיפור, גם אם צנוע, ברוב הפרמטרים הפיננסיים של ההייטק הישראלי'' / אילוסטרציה: Shutterstock

אחרי שנה קשה, הרבעון הראשון של 2024 מראה מגמה חיובית בתעשיית הטק הישראלית

על פי נתונים חדשים מדוח ההייטק "Tech Review", ברבעון הראשון של 2024 חברות הסטארט-אפ הישראליות גייסו כ-1.6 מיליארד דולר ● מדובר בעלייה של כ-10% ביחס לרבעון הקודם וירידה של 10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ● 38% מסך הסכום הכולל גוייס בחברות הסייבר

סם בנקמן-פריד / צילום: ap, Bebeto Matthews

סם בנקמן-פריד, מייסד בורסת הקריפטו FTX, נידון ל-25 שנות מאסר

בנובמבר האחרון חבר מושבעים בארה"ב מצא את סם בנקמן-פריד אשם ● היום, השופט בתיק קבע כי הוא ירצה 25 שנות מאסר ● "אני הייתי המנכ"ל ולכן האחריות היא עלי", אמר בנקמן-פריד עם מתן גזר הדין

דוד פתאל / צילום: איל יצהר

לאחר שלוש שנים של הפסד, אירופה עזרה לדוד פתאל לחזור להרוויח

עם סיומה של השנה הסתכמו הכנסותיה של פתאל ב-6.93 מיליארד שקל, עלייה חדה של 26.6% ביחס לשנה שקדמה לה ● בשורה התחתונה רשמה פתאל רווח נקי של 45.2 מיליון שקל ● הסיבות לעלייה: שיפור בשיעורי התפוסה במלונות הרשת, עלייה במחיר של חדר ממוצע למתארחים ושיפור בשערי החליפין

חרדים בלשכת הגיוס / צילום: מיטב ודובר צה''ל

בג"ץ: לעצור תשלומים לישיבות שתלמידיהן לא מתגייסים החל מה-1 באפריל

בג"ץ הוציא את צו הביניים בשל היעדר מקור חוקי להעברת התשלומים ● וכעת, מיום שני הקרוב יופסק התקצוב לתלמידי ישיבות שחייבים בגיוס ● השופטים אימצו עמדה מחמירה מזו של היועמ"שית ● התנועה לאיכות השלטון: "צו הביניים הזה מהווה צעד תקדימי בדרך לשוויון, וציבור המשרתים מודה לבית המשפט על החלטתו החשובה"

ייצור השבבים / צילום: Shutterstock, Golubovy

חברות השבבים הישראליות שמשלמות על הקשחת הכללים

ביטול רכישת חברת שבבים ישראלים על ידי הענקית האמריקאית קוואלקום מתווספת לנסיגת אינטל מרכישת טאואר אשתקד ● לפי מומחים, מדובר במגמה מתעצמת של הקשחת העמדות מצד רגולטורים בעולם ● "חברות צריכות להתחיל לחשוב מראש על אלטרנטיבות", הם אומרים

חנן מור, מנכ''ל קבוצת חנן מור / צילום: איל יצהר

הנושים זעמו, וחנן מור ידולל ל-1% ממניות קבוצת הנדל"ן שהקים

לפי הסדר החוב המתגבש, חנן מור יחזיק כ-1% ממניות החברה ● במקביל, יוקצה לנושי החברה, בעיקר בנקים וגופים מוסדיים, מניות שיהוו כ-96% מהון החברה

מנכ''ל NICE, ברק עילם / צילום: CRC Media

מלך השכר של ת"א: המנכ"ל שהרוויח כ-90 מיליון שקל ב-2023

עיקר התגמול של מנכ"ל נייס ברק עילם – הוני ● במשך שנותיו כמנכ"ל נייס צבר תגמולים בהיקף של כ-460 מיליון שקל לפי שער החליפין הנוכחי ● שכר של כ-17 מיליון שקל למנכ"ל אלביט אשתקד

מירי רגב, ליכוד / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

ועדות חקירה ממלכתיות תמיד הטילו אחריות אישית על ראש הממשלה?

עד כמה חריפה הביקורת שנמתחה על נתניהו בדוח מירון בהשוואה היסטורית? בדקנו ● המשרוקית של גלובס

דובר צה''ל, תא''ל דניאל הגרי / צילום: דובר צה''ל

דובר צה"ל: בכיר בחמאס חוסל בביה"ח שיפא

נזק נגרם לחצר בית בשלומי אחרי רצף אזעקות בגליל המערבי • דיווח: ישראל תקפה אזור פעילות של חיזבאללה בדמשק, 2 נפצעו • בית הדין בהאג הורה לישראל להכניס סיוע לעזה ללא הגבלה • מוקדם יותר: פצוע בינוני בפיגוע ירי בכביש 90 מצפון ליריחו • עדכונים שוטפים