אבסולוט ניר הוד

צייר קמפיין של וודקה אבסולוט - כמו וורהול והרינג בשנות ה-80 *האמן ניר הוד יצר 5 כרזות לגרסה הישראלית של הקמפיין הגלובלי "אבסולוט בלנק", בו משתתפים אמנים בולטים בעולם.

וודקה אבסולוט, שחתומה על סדרות של קמפיינים רבי השראה, חוזרת בשיתוף פעולה פרסומי-אמנותי עם דור חדש של אמנים ממדינות שונות. גם בעבר גייס המותג אמנים בכירים, שאהבו לשבור מוסכמות וגבולות בין המסחרי לאמנותי, ובראשם אנדי וורהול, קית הרינג, ז'אן מישל בסקיאט, דמיאן הירסט, ולאחרונה אלן ון אנוורת' וספייק ג'ונז.

החברה מצהירה על מחוייבות "לשמש כזרז לאמנות צעירה וחדשנית" והיא בחרה לשם כך מגוון אמנים מעניין. האמנים המשתתפים בפרויקט מייצגים מגוון של סגנונות, רישום, ציור ופיסול, ואף קולנוע ואמנות דיגיטלית. בין היצירות מיצגי האור של UVA, קולאז'ים של מריו וגנר, עבודות של המעצב הגרפי רוברט מארס, עבודה מרובת פרטים של צמד האמניות Good Wives and Warriors וציורים של דייב קינסי.

עבודותיו של ניר הוד על פורמט הבקבוק הידוע של אבסולוט, יוצגו באתר הפרויקט ועל גבי שילוט חוצות בפינת הרחובות אבן גבירול וצייטלין בתל אביב (מול כיכר רבין). בשלט החוצות תשולב תאורה אמנותית בעיצובו של הוד. השלט והאתר יושקו בשבוע הראשון בספטמבר. היקף ההשקעה בקמפיין עם ניר הוד כמיליון שקלים.

"זו חוויה ליצור עבור מותג כמו אבסולוט", מסר הוד. "במהלך השנים בהן אני יוצר תמיד היה לי חשוב למתוח את השיח האמנותי ואת האמנות הלאה, אל התרבות הרחבה, ולהפוך לחלק ממנה. אני מאמין שזה משרת את האמנות ואת כוחה והופך אותה לנחשקת".

הוד, בוגר האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, זכה להכרה כבר בראשית דרכו בשנות ה-90, והוא מנהל קריירה בינלאומית ומרבה להציג בתערוכות בארץ ובחו"ל. ציוריו מצטיינים באסתטיקה היפר ריאליסטית, קיטשיים במכוון. הוא נוגע בעבודותיו בשאלות של יופי וחידלון, ולוכד את נושאי החיים הקיצוניים ביותר, אהבה, מוות, אירוטיקה.

אתר הפרויקט: www.absolutblank.co.il.