השיחה: נאור ורקנאטי מפגינים אפקטיביות

ניר ברקת מחויב לוורוד ■ סילבן שלום חונך קמפוס ■ שמואל דונרשטיין שוטח ■ וגם: ליהיא לפיד מתרגשת

במשרדי חברת שטראוס בפתח-תקווה התכנסו אתמול (ג') חברי הוועדה הציבורית לבחירת הזוכים ב"אות האפקטיביות" - אות המציין עשייה חברתית ברוכה - כדי לתאם את כללי התחרות ואת לוחות הזמנים. בשנה שעברה הגישו מועמדות לתחרות 74 עמותות, 14 חברות מסחריות ו-8 תורמים פרטיים.

יהודית יובל רקנאטי, טליה אהרוני,
 יהודית יובל רקנאטי, טליה אהרוני,

יהודית יובל רקנאטי וטליה אהרוני

חברי הוועדה הציבורית מקווים להגדיל השנה את מעגל המתמודדים. בתחילת חודש יוני ייקראו עמותות, תורמים ותאגידים להגיש את מועמדותם לאות לשנת 2012. דנו בלהט על כללי התחרות: שתי יושבות ראש הוועדה במשותף: טליה אהרוני, מייסדת "מעלה" וחברת הוועד המנהל של "מידות" ויהודית יובל רקנאטי יו"רית נט"ל, מייסדת קרן גנדיר וחברת הנהלת מרכז שיתופים, וגם: התורם ואיש העסקים: אבי נאור (שזכה אשתקד באות כמשקיע הפרטי הכי אפקטיבי בישראל), רונית פישמן מקבוצת פישמן (שזכתה באות התאגיד הכי אפקטיבי בתרומתו אשתקד), הסופר ואיש העסקים יעקב בורק יו"ר הוועד המנהל של ארגון מידות, מיכאל קני בעלים ומנכ"ל איסטרוניקס, עו"ד קארין אלהרר מנהלת מערך הקליניקות המשפטיות באוניברסיטת בר-אילן, יגאל בן-שלום יו"ר מנהיגות אזרחית, שתי מנהלות העמותות שזכו אשתקד באות: ג'ין יודס מנכ"לית בית איזי שפירא וסיגל קונפסקי מעמותת " עולים ביחד" ונציגים בכירים מהגופים שמאחורי האות: מידות, מעלה ושיתופים.

יגאל בן שלום, ג'יו יודס,
 יגאל בן שלום, ג'יו יודס,

יגאל בן-שלום וג'ין יודס

נשיא הוועדה הציבורית, נשיא בית המשפט העליון בדימוס מאיר שמגר, שלח התנצלות על שנאלץ להיעדר מההתכנסות הראשונה להזנקת האות לשנה זו.

ברקת מאיר בוורוד

חומות העיר העתיקה בירושלים הוארו אמש בוורוד לציון הפתיחה החגיגית של צעדת סוזן ג'י קומן הבינלאומית, להעלאת מודעות לסרטן השד. הארת החומות התבצעה ממרומי הקומה העשירית של מלון מצודת דוד בירושלים, במעמד ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ורעייתו בברלי ואשת שגריר ארה"ב בישראל ג'ולי פישר.

הדסה ליברמן, ג'ולי פישר, ניר ברקת, מאירים את חומות ירושלים בוורוד / צילום: קובי גדעון
 הדסה ליברמן, ג'ולי פישר, ניר ברקת, מאירים את חומות ירושלים בוורוד / צילום: קובי גדעון

ליברמן, פישר וברקת

עוד נכחו: רעייתו של הסנאטור ג'ו ליברמן, הדסה ליברמן, שגרירה עולמית של ארגון סוזן ג'י קומן, וחברותיה מצמרת הארגון אשר הגיעו ארצה במיוחד לצעדה אשר תתקיים בבוקר יום חמישי הקרוב בגן סאקר בירושלים. נעדרה: אשת ראש הממשלה שרה נתניהו אשר נאלצה לבטל את השתתפותה בשל מות אביו של ראש הממשלה. ברקת ציין במעמד: "ארגון קומן עושה עבודת קודש בנושא וכולי תקווה שהפעילות המשותפת תציל חיים".

מילוא מקניט את שלום

סילבן שלום המשנה לראש הממשלה, רוני מילוא יו"ר חבר הנאמנים של SCE - המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון, ורוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר-שבע, חנכו אתמול בבוקר את הקמפוס החדש של המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון בבאר-שבע. הקמפוס, שתוכנן על-ידי האדריכל חיים דותן, נבנה בהשקעה של 55 מיליון שקל.

סילבן שלום, יהודה חדד, רוביק דנילוביץ', מכללת סמי שמעון בבאר שבע / צילום: הרצל נתנאל
 סילבן שלום, יהודה חדד, רוביק דנילוביץ', מכללת סמי שמעון בבאר שבע / צילום: הרצל נתנאל

שלום, חדד ודנילוביץ'

מילוא, שהיה שנים בפוליטיקה, התבדח עם השר שלום והקניט אותו על כך שהוא עתה צריך להתרוצץ בכל הארץ בגלל הפריימריז המתקרבים, בעוד הוא עצמו יכול ליהנות ממזג האוויר הנפלא. פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון, עדכן את הנוכחים כי כבר עתה מתחילים לתכנן במקום קמפוס נוסף. בין אנשי העסקים שהגיעו לטקס: אשר גרינבאום משנה למנכ"ל כי"ל, נתן ג'יבלי ראש הרשות לפיתוח הנגב, אריה קליינמן מנכ"ל לשכת המסחר באר-שבע ונוספים.

דונרשטיין מארח

שר התמ"ת שלום שמחון הגיע אתמול לסיור במפעל רב בריח באשקלון כאורחו של שמואל דונרשטיין הבעלים והמנכ"ל. עוד השתתפו: צביקה אורן נשיא התאחדות התעשיינים, בני וקנין ראש עיריית אשקלון, אמיר חייק מנכ"ל התאחדות התעשיינים ודני גולדשטיין.

צביקה אורן, שמואל דונרשטיין, שלום שמחון, מפעל רב בריח אשקלון / צילום: אדי ישראל
 צביקה אורן, שמואל דונרשטיין, שלום שמחון, מפעל רב בריח אשקלון / צילום: אדי ישראל

אורן, דונרשטיין ושמחון

דונרשטיין ביקש מהשר להקים ועדה על מנת למצוא פתרון לאנשים שרוצים להתפרנס בכבוד במדינת ישראל.

גנזי טכנולוגית

ברוח הקיצוצים החליטה המעצבת רז'ין גנזי להתחיל בקונספט חדש: הלבשת בתים באמצעות מצגות בטכנולוגיה חדישה במקום שכירות יקרה של שטחי תצוגה. הסיבה: צמצום עלויות לטובת הורדה ניכרת במחירים לטובת הלקוחות. בית העיצוב RUGINE אשר נפתח לפני כ-4 שנים ובין לקוחותיו נמנים אצולת הממון הישראלית ממוקם במבנה המיועד לשימור ברחוב מונטיפיורי וכולל 33 חדרים בהם מוצגים אביזרי הלבשת בתים לצד אומנות ישראלית. גנזי תיפרד בקרוב מהשטח הגדול לטובת שטח קטן חכם ויעיל ואת הפריטים יוכלו לקוחותיה לרכוש באמצעות מסכי הדמיה. ל"גלובס" נודע כי את השטח שתפנה גנזי ברחוב מונטיפיורי בתל-אביב יאכלס משרדו של הפרסומאי אילון זרמון.

זמיר דחב"ש על הכוונת של מבקר המדינה

זמיר דחב"ש, מבעליו של משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי שלום תל-אביב, זכה ללא פחות מ-3.5 עמודים בדוח מבקר המדינה האחרון שפורסם אתמול. הסיבה לאזכור היא שירותיי יעוץ שנתן דחב"ש, בו-זמנית, לשני רגולטורים שונים - רשות ניירות ערך ובנק ישראל, בין השנים 2009-2011. המבקר סבור היה כי נסיבות אלה עלולות ליצור חשש לניגוד עניינים מאחר שמטרותיהם של שני הרגולטורים לא תמיד עולות בקנה אחד. כיום דחב"ש כבר לא מטפל בתקציב רשות ניירות ערך.

כן הלין המבקר על כך שדחב"ש נתן שירותים לגופים שהיו בעבר לקוחות של משרדו, כמו למשל דלק אנרגיה מקבוצת דלק של יצחק תשובה, ובית ההשקעות אי.בי.אי. קרן אייפקס בעלת השליטה בפסגות, טאו של אילן בן-דב ועוד.

"הנסיבות יכולות ליצור פתח לזליגת מידע מהגוף המפקח לגוף המפוקח ולהעמיד את היועץ במצב של ניגוד עניינים" כתב המבקר. זמיר דחב"ש מצדו מסר: "חברת שלום תל-אביב לא פעלה ולא פועלת בניגוד עניינים. דוח המבקר אינו מציין שפעולה כזו התרחשה בפועל, וכל התייחסותו היא לחשש תיאורטי בלבד. החברה פעלה בשקיפות מלאה עם רשות ניירות ערך ותמשיך לפעול כך עם בנק ישראל, תוך שהיא ממשיכה ליישם מנגנון ברור למניעת ניגוד עניינים בין כל לקוחותיה".

תמר קובלנץ

מה הסטטוס

ליהיא לפיד מעלה תמונה מכנס הפעילים הראשון של תנועת "יש עתיד" מספרת ש"היה ממש מרגש"