עופר עיני: "יו"ר ההסתדרות זה לא סידור עבודה"

עיני, לקראת הבחירות היום, בהן יתמודד מול ח"כ איתן כבל: "אני שומע רק השמצות ולא שום דבר ענייני; ב-5 השנים האחרונות עשינו הרבה דברים עבור ציבור העובדים"

"אני שומע רק השמצות ולא שום דבר ענייני. איתן כבל היה חבר כנסת לא מעט שנים, ומעולם לא עסק בענייני עובדים או חוקק חוק אחד בענייני עובדים", אמר הבוקר (ג') יו"ר הסתדרות העובדים הכללית עופר עיני, לקראת הבחירות להסתדרות המתקיימות היום. "יו"ר ההסתדרות זה לא סידור עבודה, וב-5 השנים האחרונות עשינו הרבה דברים עבור ציבור העובדים".

באשר לשאלה אם יש חשש בקרב ועדי העובדים שלא להצביע לעיני, ציין כי "זה קשקוש. אי-אפשר לדעת מה מצביעים בכל מקום עבודה. הכל תקין ומתקיים כמו שצריך - בוחרים את המועמדים על פי עשייתם, ובסופו של דבר ההסתדרות שגדלה בתקופתי, היא הפרמטר עבור אותו ציבור עובדים".

"זה מה שניסו להגיד, העובדות לא מדויקות", אמר עיני, בהתייחס לשאלה באשר למספר פרשיות אשר נגעו להתנהלותו האישית, לה היה טעם לפגם. "יו"ר ההסתדרות הקודם הרוויח מסידור של בתי מלון. אני לא חשבתי שזה נכון, ויותר זול וראוי שיהיה לו (ליו"ר) דירה בה יוכל לישון בסוף כל יום עבודה".

כשנשאל מדוע לא הצטרף לשינוי שניסו להוביל אנשי המחאה החברתית, ציין עיני כי "אנשי המחאה לא רצו שיתוף פעולה עם שום גוף ממסדי". לשאלה אם יצביע היום בבחירות, השיב עיני: "הצבעתי כבר".