חשד: צעירים היכו עובד סודני בבית-מלון אילת - בגלל מגבות

על-פי החשד, השניים התנפלו על העובד לאחר שסירב לספק להם מגבות ואף ניסו להשליך אותו מאחד החלונות

חשד למקרה חמור נוסף של אלימות על רקע שנאת זרים, והפעם באילת: על-פי החשד, חבורת צעירים שבילו בבית-מלון בעיר תקפו עובד סודני כבן 40, כיוון שלטענתם לא סיפק להם מגבות. מאבטחים שהיו במקום הצליחו לעצור את הצעירים ומנעו מהם להשליך את הסודני מאחד החלונות במבנה. "הם תקפו אותי ללא סיבה", סיפר לחדשות 2 באינטרנט.

הצעירים, תושבי ראשון-לציון, התארחו במלון "קלאב הוטל" אילת בסוף השבוע. רגע לפני שירדו לבריכת המלון, ביקשו הצעירים מהעובד הסודני מגבות. אורחים אחרים במלון סיפרו שהצעירים פגשו את העובד במסדרון, ואז מסיבה שאינה ברורה התנפלו עליו ותקפו אותו בבעיטות ובאגרופים. בשלב מסוים הם אף ניסו להשליך אותו מאחד החלונות, אולם נעצרו לבסוף על-ידי המאבטחים.

שוטרים שהוזעקו למקום עצרו שניים מהמעורבים לחקירה למשך 24 שעות, שלאחריה שוחררו. השניים טענו בחקירה כי העובד הוא שתקף אותם תחילה, ובמשטרה אומרים כי מדובר באנשים נורמטיביים שלא היו שיכורים. במקביל נגבתה עדות מהעובד הסודני, שסבל מחבלות בכל חלקי גופו, ולאחר מכן הוא טופל בבית-החולים "יוספטל" בעיר.

בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט סיפר העובד, עבדאללה אבויה, כי הצעירים - שבעה במספר - תקפו אותו ללא סיבה. לדבריו, הם ביקשו ממנו לספק להם מגבות, והוא סירב משום שהדבר מנוגד למדיניות המלון. שניות ספורות לאחר מכן, לדבריו, הם התנפלו עליו והחלו להכות אותו.

"עובד ותיק ומסור"

דובר משטרת אילת, פקד ליאור בן סימון, מסר בתגובה כי "מדובר באירוע של תקיפה בבית-מלון באילת. שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם ששהו במלון תקפו את עובד המלון על רקע סירובו לתת להם מגבות. החשודים נעצרו ונכלאו במשטרת מרחב אילת ושוחררו בתנאים מגבילים. עובד המלון פנה לקבלת טיפול רפואי באופן עצמאי. חקירת האירוע נמשכת במשטרת מרחב אילת".

לטענת המשטרה, "בחקירתם הם קשרו עצמם למעשה, אך טענו להגנתם כי היה זה העובד שדחף אותם והחל בקטטה. מדובר באנשים נורמטיביים, ללא עבר פלילי, שלא היו בגילופין".

מ"קלאב הוטל" אילת נמסר בתגובה: "בשבת האחרונה תקפו מספר צעירים עובד במלון. הודות לערנות מאבטחי המלון שנזעקו למקום והתערבו, הסתיים האירוע תוך זמן קצר ללא פגיעות חמורות. מחלקת הביטחון של המלון הזעיקה מיד את המשטרה שעצרה את הצעירים, והעובד נלקח לטיפול רפואי".

עוד נמסר כי "מדובר בעובד ותיק ומסור שביקש לעשות את עבודתו נאמנה. אנו מגנים ופועלים ביד קשה נגד כל סוג של אלימות ומצפים מהמשטרה למצות את הדין עם התוקפים".