חברה בשבוע איטרניטי

פעילות החברה: אלי בורשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש: "חברת Eternity היא בית תוכנה בתחום התבונה העסקית (BI), כאשר השוק שלנו פונה למגזרים הפרטי, העסקי והמוסדי. בין השאר אנו מספקים פתרונות של מערכות מידע ומערכות תומכות החלטה למנהלים, ונותנים את שירותינו ללקוחות במגוון ענפים פיננסיים כמו בנק הפועלים, בנק לאומי וחברת הביטוח הראל, ולגופים מובילים אחרים במשק".

מיקום החברה: "פארק אפק, ראש העין".

כמה עובדים יש היום בחברה: "120".

הגיל הממוצע של עובדי החברה: "30".

הגיל הממוצע של מנהלי החברה: "35".

מדיניות החופשות בחברה: "מספר ימי החופשה נקבע עם כל עובד בחוזה האישי שלו ועל-פי הוותק. אנחנו מאפשרים לעובדינו לצבור עד שנתיים של ימי חופשה, כלומר עד פי-שניים מהמכסה שנתית, כאשר עובד רשאי לנצל את כל מכסתו בבת-אחת. בחגים פסח וסוכות אנו מנהיגים חופשות מרוכזות לכלל העובדים".

הטבות סוציאליות מיוחדות בחברה: "מעבר לכל ההטבות הסוציאליות המקובלות בשוק, אנחנו משתתפים בהוצאות הטלפון הנייד של עובדינו. בנוסף, אנחנו מאפשרים לעובדים לקבל ביטוח בריאות לכל המשפחה וביטוח אובדן כושר עבודה בתעריף מוזל. כמו-כן, אנו מוציאים את עובדינו להכשרות מקצועיות בשווי של אלפי שקלים. הכוונה היא לקורסים מקצועיים ואיכותיים, שמשביחים את הידע שלהם ומעלים את ערכם בשוק. לבסוף, בכל רבעון אנחנו מעניקים פרס לעובד שנבחר כמצטיין חברה, שמקבל מתנה אייפד 2".

כמה משרות אוישו השנה: "20".

אילו עובדים החברה מחפשת

התפקידים: "אנשי BI - מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות ומפתחים; מפתחי דוט.נט; ומפתחי שרפוינט".

הכישורים הנדרשים: "אנו מחפשים בעיקר עובדים בעלי ניסיון רלבנטי, אבל קולטים גם מהנדסים מתחילים בעלי ניסיון של שנה אחת בתחום. בהיבט האישיותי נקפיד בגיוס על אנשים חיוביים, כאלה שרוצים לדבר גם עם אנשים ולא רק עם מחשבים, אנשי עבודת צוות, ואנשים בעלי יכולת יצירתית בפתרון בעיות"