סוף-סוף פיתוח: מלון השרון בהרצליה פיתוח שופץ והוסיף ספא

דווקא בהרצליה פיתוח לא נרשמה עד כה שום תזוזה בגזרת המלונות ■ כעת הוקם ספא סרנה במלון השרון בכמיליון דולר, וההשקעה הלא חסכנית ניכרת היטב

דווקא באזור הכי יקר בישראל - או לפחות זה שנחשב ליקר ביותר ובטח לסמל סטטוס - הרצליה פיתוח, אין כמעט שום תזוזה בגזרת המלונות. לא התחדשות, לא יישור קו עם טרנדים מחו"ל, ולא משב רוח של יוקרה. המלונות שנבנו לפני יותר מעשרים ושלושים שנה מעלים ניחוחות של זקנה ושל חוסר עדכניות צורם.

דווקא אחד הוותיקים מבין המלונות שנמצאים על קו החוף של הרצליה, מלון השרון, עבר באחרונה שיפוץ והוסיף, באיחור, גם ספא. ייאמר לזכותם של קברניטי המלון שהם לא חסכו, והחליטו ללכת בגדול על השיפוץ, עם השקעה של כמיליון דולר. וטוב שכך, בעיקר נוכח העובדה שיותר ויותר מלונות משקיעים סכומים נכבדים בספא שלהם, שמשמש כספינת דגל של המלון ושל חוויית האירוח.

הסכום המשמעותי הזה שימש להקמתו של Sarana Spa על שטח של כ-750 מטרים רבועים, והוא כולל חמישה חדרי טיפולים (אחד מהם הוא חדר זוגי עם ג'קוזי), סאונה יבשה וסאונה רטובה, בריכה מקורה ובריכה מחוממת, חדר כושר וסטודיו ליוגה.

ההשקעה ניכרת. האדריכלית אדית ברון עיצבה את הספא בגווני בז' רכים, לצד תאורת ספוטים ותקרה היוצרת תחושות מרחב וגובה בחלל. בעיצוב הפנים של המרכז בולטים משטח פורמייקה דמוי אבן בדלפק הקבלה, וכיסאות גן בצבע ירוק-תפוח בחדרי ההמתנה. בחללי החוץ של הספא יש צמחייה, כיסאות נוח ושמשיות, ריצוף דמוי פרקט חום וקשתות עמודים בחיפוי פסיפס חלוקי אבן.

תפריט הטיפולים סטנדרטי; אין בו הפתעות יצירתיות והוא מורכב רובו ככולו ממסאז'ים בסיסיים כמו שבדי, משולב, אבנים חמות, לומי-לומי ועיסוי קרקפת. עם זאת, במקום מתגאים בכך שהמטפלים נבחרו בפינצטה, כך שאין פספוסים בחוויית הטיפול, ובכך שמשך הטיפולים הוא חמישים דקות. טיפולי קוסמטיקה אין בשלב הזה.

טווח מחירים: עיסוי שבדי 290 שקלים, עיסוי משולב 340 שקלים, אבנים חמות 310 שקלים, לומי-לומי 290 שקלים, עיסוי קרקפת 310 שקלים. * רמת ים 4, הרצליה, טל' 09-9525777