ענבל אור: "לא יוצא לי לראות את הבנות אלא בסופי שבוע"

אור מגיבה בגל"צ לכתבה במגזין G על הקרייריסטים שמספיקים לראות את ילדיהם רק בסופ"ש ■ "כשאני איתן בשישי-שבת אני מחבקת חזק, מסניפה אותן"

"אני רואה את הבנות, אבל מעט מאוד. הן ישנות במהלך השבוע כשאני חוזרת מהעבודה. אני שומרת אותן יותר לשישי-שבת, ממש מסניפה אותן, אפילו לא יוצאת מהבית ומחבקת אותן חזק".

את המילים האלה אמרה היום (ג') יזמית הנדל"ן ענבל אור, בעלת חברת הנדל"ן הקרויה על שמה, בראיון לגלי צה"ל בתגובה לכתבה שפורסמה בסוף השבוע במגזין G של "גלובס". הכתבה, כזכור, הביאה את סיפוריהם של קרייריסטים עמוסים המספיקים בקושי לראות את ילדיהם, אלא בסופי השבוע. (לכתבה המלאה)

בראיון בגל"צ התבקשה היום אור לתאר את סדר יומה ואמרה: "אני מתעוררת בבוקר, עושה כושר, אירובי. אחר כך הולכת לעבוד מ-8 בבוקר עד 23:00 או חצות. לא יוצא לי לראות את הבנות. אני קופצת לפעמים באמצע היום לחצי שעה לראות אותן אוכלות פיצה האט".

אז איך בכל זאת מגדלים בנות לצד עבודה אינטנסיבית? אור מסבירה: "הכל מטופל אצל אנשים שזה תפקידם; הנהג שלי הוא הנהג של הבנות, המטפלת נמצאת איתן 24/7, יש מנקה... בעלי גם יותר גמיש ממני ובימים שהמטפלת צריכה לצאת ב-18:00 או 19:00 הוא מחליף אותה. לי לא יוצא להגיע בשעות כאלה".

אור הוסיפה כי "כשאני נמצאת איתן - אמנם זה בשישי-שבת - אבל אני נמצאת איתן נטו. הבנות שלי חכמות. אני מציבה להן גבולות... אבל יש גם את הקטע של הפיצוי החומרי, כן".